Eplefe Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 And it's on. It's so on! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 FOR EN SKANDALE! Hva er en snakdale? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 At jeg ikke leder, vel. Hvem har jukset? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 At jeg ikke leder, vel. Hvem har jukset? Du kan jo redigere polls da Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Fredrik kan ikke det, fordi han har integritet. Den forhindrer oss i å seire, men vi vil i hvert fall ikke havne i HELVETE! *skule stygt på enkelte andre* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Ja, integritet var det jeg hadde, ja. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Fredrik kan ikke det, fordi han har integritet. Den forhindrer oss i å seire, men vi vil i hvert fall ikke havne i HELVETE! *skule stygt på enkelte andre* Nåååh. Jeg vil nå heller havne i helvete enn himmelen! Tenk på hva slags karer du møter på der! En tømmermanns-sønn som ble født av en jomfru, som tror han kan helbrede folk. For ikke å snakke om en masse andre gale mennesker. Til gjengjeld er jeg litt redd for at Kari Bremnes, Ole Ivars og andre artister spilles av der nede da. Det må jeg for all del unngå! Kanskje jeg skal begynne å be allerede nå, før det er for sent. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Ja, integritet var det jeg hadde, ja. Slutt å bla i ordbøkene fredrik, kom på MSN så skal jeg gi deg definisjonen Om du satser på integritet så vil du ende stort sett alene mot verden. Deg mot alle andre. Alene. Ensom. Forlatt. Som Supermann. Men du slipper å bli voldtatt i Helvete. Hvorfor tror dere Djevelen har denne? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Folk som sier norske politikere er sprø har tydeligvis aldri sett Juleavatarkampen. Her går det hardt for seg BTW: Kaniner er kule, stem på dem! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 BTW: Kaniner er kule, stem på dem! Kaniner kan være skumle. Killer Rabbits. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Kaniner kan være skumle. Killer Rabbits.Takk for enda et bevis på kaninens overlegenhet! Endret 12. desember 2007 av IQ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 De som stemmer på meg, stemmer også på vår alles gode venn fLeReK, skaperen bak kunstverket som representerer meg. Jeg syns dere må få vite at hvis dere stemmer Underpants, stemmer dere ikke bare meg, men alle de gode forumbrukerene som har lagt timer i arbeidet med å designe min avatar. Blandt annet Konnis, fLeReK og alle som har kommet med forslag og tips. Stem på mange, stem på Underpants! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 skumle, skumle kaniner... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Vel bekomme. Har jo også den skumle kanindrakten fra Donnie Darko. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Stem kanin, nuff said Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Stem kanin, nuff said Herr Harepusmannen vil leke med Eplefe, jeg ser det på ham Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Yeah! Min avatar har fått 6 stemmer! In your face, anti-aliasing! Edit: Leif Endret 12. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Hvor mange eksempler fins det ikke av morderiske, skumle kaniner? Ikke stem IQ. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Tror det er greit å hente inn en kar som kan passe på slik at juks ikke forekommer. For ikke å snakke om hvilket uttrykk vi alle sitter med angående de håpløse argumentene som dukker opp. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Stem kanin, nuff said Du er klar over at du reklamerer like mye for meg som for deg selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg