Gå til innhold

Kvalifikasjonsavstemming for Juleavatarkampen 2007!

TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fredrik kan ikke det, fordi han har integritet. Den forhindrer oss i å seire, men vi vil i hvert fall ikke havne i HELVETE! *skule stygt på enkelte andre* :ninja:

Nåååh. Jeg vil nå heller havne i helvete enn himmelen! Tenk på hva slags karer du møter på der! En tømmermanns-sønn som ble født av en jomfru, som tror han kan helbrede folk. For ikke å snakke om en masse andre gale mennesker. Til gjengjeld er jeg litt redd for at Kari Bremnes, Ole Ivars og andre artister spilles av der nede da. Det må jeg for all del unngå! Kanskje jeg skal begynne å be allerede nå, før det er for sent.

Lenke til kommentar
Ja, integritet var det jeg hadde, ja.

Slutt å bla i ordbøkene fredrik, kom på MSN så skal jeg gi deg definisjonen :wee:

Om du satser på integritet så vil du ende stort sett alene mot verden. Deg mot alle andre. Alene. Ensom. Forlatt. Som Supermann. Men du slipper å bli voldtatt i Helvete. Hvorfor tror dere Djevelen har denne?

18493.jpg

Lenke til kommentar

De som stemmer på meg, stemmer også på vår alles gode venn fLeReK, skaperen bak kunstverket som representerer meg. Jeg syns dere må få vite at hvis dere stemmer Underpants, stemmer dere ikke bare meg, men alle de gode forumbrukerene som har lagt timer i arbeidet med å designe min avatar. Blandt annet Konnis, fLeReK og alle som har kommet med forslag og tips.

Stem på mange, stem på Underpants!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...