Gå til innhold

Kvalifikasjonsavstemming for Juleavatarkampen 2007!

TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får vell ta en Valgstale da.

Stem på meg og du får smake litt BATcofee som ikke er kaffe men Gløgg siden det er jul. Jeg er fremtiden,lyset og livet. jeg gir dere hva dere vil. Jeg vil gi dere et liv dere ikke våger og drømme om en gang, så stem på meg. Jeg har også hørt mange rykter om de andre i gruppe 1. De sa bl.a at dere som ikk er i Gruppe 1 er teite.

Lenke til kommentar
Bare så det er sagt. Jeg er ikke bestikkelig! Penger under bordet mottas ikke, til tross for at jeg kun er en fattig student. Motiver taler helt sikkert imot meg, men ikke la dere lure. Dotten prøver febrilsk å bevise sin uskyldighet ved å inkriminere andre i lovbrudd. Kun en ekte forbryter ville være så desperat etter å reise tvil om rederligheten til andre brukere. Mine ærede herrer og damer. Ikke la eder forlede av forbryterens forlokkende tale. Eder er bedre enn det!

Jeg er snurt fordi jeg har spandert pizza og drikke på deg uten at du tok hintet :wee:

Newt: Du må huske og stemme i begge polls, ellers får du feilmelding ;)

Ellers, det er jo ikke snakk om annet enn at Simen1 tar seieren her. Fyren har pokker med bakt sin egen avatar. Hvordan i all verden skal man kunne stille opp med en fyr som baker avatarer?

Lenke til kommentar
Ellers, det er jo ikke snakk om annet enn at Simen1 tar seieren her. Fyren har pokker med bakt sin egen avatar. Hvordan i all verden skal man kunne stille opp med en fyr som baker avatarer?

Tilfeldighet at her stemmes det på folk med over 31000 innlegg? Neppe.

Stem på oss som forstår deg, som ikke bader i innlegg og fryder seg i sin sus og dus. Stem på fremtiden, kjærligheten, visdommen, julekulene, nesesprayene, strikketøyene. Stem på Underpants!

I'll be there for you, when the rain starts to fall.

Lenke til kommentar

Der, så dere det? Flaut sier jeg. Dotten har ikke svart på det forrige jeg spurte han om. For i teorien har han ingen argumenter. Nei, bruk stemmeretten din til å stemme på oss frie forumbrukere, stem på en bruker - fordi moderatorene allerede har for mye velstand. Og noen snakker om skjult budskap i mine valgtaler?! Hva slags type skjulte budskap mener dere at jeg liksom bruker i mine, NEINEI, det er feil, våres valgtaler?! Tror dere virkerlig jeg ville bruke skjulte budskap i valgtaler og førsteinn... (eh, glem det) for egen vinning? Det er hvertfall ikke meg. Jeg er sikker på at om disse budskapene er der må det være Dotten eller Snorre som bevist har puttet dem inn for å lage krig innad i gruppe 2, vi må stå sammen! Boikott gruppe 1, konsetrer stemmene deres på gruppe 2!

Lenke til kommentar

Igjen, dette handler om å stemme på en avatar. Jeg tror du er i feil avstemningstråd kjære TSP. Kanskje i denne her du skulle lagt inn ditt innlegg? :)

Jeg håper folk stemmer på den avatar man syntes er mest gjennomført. Og ikke på personen bak avataren. Det er det eneste rette, om man ønsker å gi en stemme og samtidig beholde integriteten.

Spør dere selv; Hva ville Supermann ha gjort? :)

Lenke til kommentar

Stemt på seg selv?

Nei, hehe. Nei, han ville vel stemt på de med 0 og 1 stemme tenker jeg, det er jo ikke langt unna sannheten for seg selv heller vil jeg påstå. :)

Og jeg sier aldeles ingenting om å stemme på meg, jeg forteller kun hvem dere ikke bør stemme på grunnet korrupsjon og skittkasting :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...