Gå til innhold

Kvalifikasjonsavstemming for Juleavatarkampen 2007!

TSP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

John Ritter :)

kan ikke se hvem av avantarene som skal ligne på han men :p

nærmeste jeg kommer er Bad santa avantaren grunnet John Ritters siste film var Bad Santa

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bedre med kommunist-styre enn det nazi-styret vi idag har i hemmelighet styrt av Snorre. Dette veit jeg fordi jeg har innside-folk i forumstyret. De har vært veldig hjelpsomme med både bevis og ..... bilder! Sorry for bildekvaliteten, men bildet ble tatt av et kamera så lite at det passer under neilen din. Her ser vi Snorre i ekte paven-stil ta en liten japansk skolejente bakifra. Enjoy.

post-132512-1197474137.jpg

Lenke til kommentar

Sniff. Den stripen er direkte trist... :cry: Men til gjengjeld er den ikke original. det er altså ikke Bill Watterson som har tegnet den. En liten trøst er det. Og for å rette opp igjen det triste inntrykket kommer en rørende og stemningsful stripe:

last.gif

Edit:

Noe sier meg at Snorre har plassert alle vennene sine i pule 2, slik at de stemmer på han i pulje 1 fremfor at han mister stemme ved at de stemmer på seg selv

Men da hadde jeg jo plassert deg i gruppe to også!

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Som admin kan jeg sjekke all juksen som forekommer i topic history.

Snorre Flyttet stemmer i undersøkelse 'Kvalifikasjonsavstemming for Juleavatarkampen 2007!' I dag, 12:14

Snorre Flyttet stemmer i undersøkelse 'Kvalifikasjonsavstemming for Juleavatarkampen 2007!' I dag, 13:16

Snorre Flyttet stemmer i undersøkelse 'Kvalifikasjonsavstemming for Juleavatarkampen 2007!' I dag, 15:02

Snorre da :nei:

Noe sier meg at Snorre har plassert alle vennene sine i pule 2, slik at de stemmer på han i pulje 1 fremfor at han mister stemme ved at de stemmer på seg selv

Men da hadde jeg jo plassert deg i gruppe to også!

Det er et komplott I tell ya! :wee:

Lenke til kommentar
Men Dotten da. Jeg flyttet jo stemmer til deg! Jeg ville jo aldri finne på å gi meg flere stemmer enn jeg allerede har. Tenkte at en stakkars admin måtte ha litt mer enn en stemme. Prøvde jo bare å være hyggelig. :p

Du må ha gjort det feil. Kikket litt i koden og du har faktisk flyttet stemmer fra meg og over til deg.

Lenke til kommentar
Men Dotten da. Jeg flyttet jo stemmer til deg! Jeg ville jo aldri finne på å gi meg flere stemmer enn jeg allerede har. Tenkte at en stakkars admin måtte ha litt mer enn en stemme. Prøvde jo bare å være hyggelig. :p

Du må ha gjort det feil. Kikket litt i koden og du har faktisk flyttet stemmer fra meg og over til deg.

Hahah, genialt :p

Lenke til kommentar

Siden det er juletider så skal Snorre få beholde de stemmene mine han flyttet over. Det er jo fint om det gir han glede her i livet :)

Edit:

Merkelig nok har også Snorre flyttet over stemmer til Lurvefrantzen og jeg har nettopp fått en kopi av kvittering som viser penger overført til Snorre sin konto. Merkverdig, hva kan det bety?

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Siden det er juletider så skal Snorre få beholde de stemmene mine han flyttet over. Det er jo fint om det gir han glede her i livet :)

Edit:

Merkelig nok har også Snorre flyttet over stemmer til Lurvefrantzen og jeg har nettopp fått en kopi av kvittering som viser penger overført til Snorre sin konto. Merkverdig, hva kan det bety?

Du har overhodet ingen rett til å snoke i verken min eller Snorre sin konto.

Enda en løgner!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...