Gå til innhold

Kvalifikasjonsavstemming for Juleavatarkampen 2007!

TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på om Snorre kommer til å bedrive like mye lobbyvirksomhet som i fjor :whistle:

Mener å huske det lå innlegg på et annet forum hvor han tigget etter stemmer osv. Men alt er vel lov i krig, kjærlighet og avatarkonkuranser :p

Ingen planer om lobbyvikrsomhet i år. I år er det kun svartmaling og valgtaler som skal bedrives. Og det mine venner skal jeg love dere! Forøvrig skal det sies at mitt ego og trang til å vinne er langt mindre i år. Så lenge jeg kommer til delfinalen er jeg fornøyd. Om jeg skulle vinne, Gud forby, får det heller gå. Men i år er det viktigst for meg at en av de avatarene jeg synes er finest vinner.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Valgtaler? Jeg tror det absolutt lureste er å spamme rundt i hele OT-baren. Folk har gjerne stemt før de gidder å lese nedover i tråden uansett :D

Lenke til kommentar

Stem på Scooperman, så vil du alri mer trenge å måke oppgangen for snø. I de her miljøtider lover han også å blåse litt ekstra is på nordpolen, slik at vi slipper å lese mer om miljøtrusselen. :)

post-15355-1197465004_thumb.jpg

Scooperman stiller også opp på date for alle jenter som gir han sin stemme. Men ikke fortell noe til Lois, hun er ikke helt stabil.

llanecov11.jpg

llanecov9.jpg

loislane2.jpg

Lenke til kommentar

The Grinch ser jo bare ekkel og vanskapt ut. Det er vel ingen som ved sine fulle fem stemmer på en spygrønn skapning? Nei, dere gjør nok lurt i å stemme på Graham, Scooperman, Tux eller ørkenrotta. Laura Graham er hvertfall relativt hot! :p

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...