Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 er vel såpass blandet at det er tatt etter når bilde ble nominert Enkelt og greit Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg vurderte å trekke ut random, men det ville blitt tungvint og det ville blitt spurt spørsmål rundt måten jeg hadde valgt det på random på samme hva. Noen ville blitt misfornøyd og det ville blitt stilt spørsmål rundt hvordan gruppene ble valgt ut, jeg er sikker på at noen ville forlanget live overføring av en slik randomisering og det har jeg ikke tid til. Om det er en godnyhet er dette en kvalifisering og det kommer en god del brukere videre fra den til semifinalen Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Nå ble alle avatarene bare satt opp i polls i samme rekkefølge som de ble nominert. Nei det er nok helt greit som det er når jeg tenker meg om, bare stusset over at rekkefølgen var lik tidspunktet avatarene ble nominert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Satse på at det er en eller to som synes ørkenrotter er like søte som jeg syns *rope på Aidskake* Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Tror gruppene er bestemt etter vinnersjanse, for jeg er kommet i gruppe 2 som har mange gode konkurrenter. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Jeg måtte nesten lage min egen juleavatar... det er sikkert litt sent nå, men det gir jeg en god balle i Edit: nå skulle avataren min ha nisselue... Moderatornotis: Ikke dobbeltposte er du snill. Om du trenger å legge til informasjon er edit-knappen en fin funksjon. Snorre. Endret 12. desember 2007 av Snorre Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Er 2004 på moten igjen 2ball(s)? Det er nettopp bestemt at det blir hele 14 brukere som går videre, det tilsvarer 7 stk fra hver gruppe. Håper forresten at noen faktisk leser førsteinnleggene mine så jeg ikke har skrevet mye i nomineringstråden og denne uten at det leses. Endret 12. desember 2007 av TSP Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Må si det var en dårlig "blanding" mellom gruppe 1 og 2 >.< Utdyp gjerne hva som var dårlig. Man kunne kjørt en randomizer og stokket om på rekkefølgen. Men dette ville blitt tungvindt. Nå ble alle avatarene bare satt opp i polls i samme rekkefølge som de ble nominert. Det er rimilig å tro at de beste avatarene ble nominert først, mens flertallet av de som måtte syte seg til nominasjon er i den andre gruppen. Oppforder alle til å stemme på de to juleavatarene dere liker best. Moderatorene vil gjøre alt for å vinne, vi må gjøre alt for å hindre dem i å vinne! Ps: De bra avatarene inneholder et dyr som ser til høyre og som har tydelige værhår. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ps: De bra avatarene inneholder et dyr som ser til høyre og som har tydelige værhår. Hvis du snakker om Missy9001 sin avatar så, ja! Hvis du snakker om smårips sin så ble den spist av Missy9001 sin. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Ps: De bra avatarene inneholder et dyr som ser til høyre og som har tydelige værhår. Lauren Graham, rait? Endret 12. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Det er rimilig å tro at de beste avatarene ble nominert først, mens flertallet av de som måtte syte seg til nominasjon er i den andre gruppen. Oppforder alle til å stemme på de to juleavatarene dere liker best. Moderatorene vil gjøre alt for å vinne, vi må gjøre alt for å hindre dem i å vinne! Ps: De bra avatarene inneholder et dyr som ser til høyre og som har tydelige værhår. Du kan ha et godt poeng der ja. Isåfall blir det bare desto hardere konkurranse for de i gruppe 1. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Det er rimilig å tro at de beste avatarene ble nominert først, mens flertallet av de som måtte syte seg til nominasjon er i den andre gruppen.Jeg ser helt tydelig hva du mener og tenker det selv, men det er viktig å presisere at det ikke gjelder alle, det kan være de som oppdager tråden sent, avventer med å nominere eller brukere som rett og slett har vært sent ute med å bytte til en avatar som noen andre mener er god. (Dette er spesielt viktig for meg å presisere siden jeg var av de som var sent ute ) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ps: De bra avatarene inneholder et dyr som ser til høyre og som har tydelige værhår. Dem er det to av.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hvor er forresten juletemaet i Gissans avatar? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hvor er forresten juletemaet i Gissans avatar? Ble nok nominert fordi den filmen minner om jula da den går hver jul. Den klarer hvertfall å få julestemning i meg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Ja, det kan være. Selv ser jeg bare på TV på morgenkvisten den 24., så jeg har vel gått glipp av det. Endret 12. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Ja, det kan være. Selv ser jeg bare på TV på morgenkvisten den 24., så jeg har vel gått glipp av det. Eeh, Flåklypa? Julaften? Noen skulle hatt Donald og Ole, Dole og Doffen som hadde snøballkrig i avataren. Hva heter den episoden hvis jeg vil google det btw? Og forresten så er Ole den blå, Dole den grønne og Doffen den Røde. Endret 12. desember 2007 av Underpants Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Alt jeg vet er at jeg ikke har fått det med meg, så da antok jeg at det går på julaften, siden jeg ser fint lite på TV den dagen. Hvilken dag er det? Eller er det kanskje kanalen som har lurt meg? Endret 12. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Psilocybe og danno_O fikk mine stemmer. Måtte den beste avataren vinne! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Stemte på wwwerner og Luchy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg