Gå til innhold

Kvalifikasjonsavstemming for Juleavatarkampen 2007!

TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vurderte å trekke ut random, men det ville blitt tungvint og det ville blitt spurt spørsmål rundt måten jeg hadde valgt det på random på samme hva. Noen ville blitt misfornøyd og det ville blitt stilt spørsmål rundt hvordan gruppene ble valgt ut, jeg er sikker på at noen ville forlanget live overføring av en slik randomisering og det har jeg ikke tid til. Om det er en godnyhet er dette en kvalifisering og det kommer en god del brukere videre fra den til semifinalen :)

Lenke til kommentar

Jeg måtte nesten lage min egen juleavatar...

det er sikkert litt sent nå, men det gir jeg en god balle i :D

Edit: nå skulle avataren min ha nisselue...

Moderatornotis: Ikke dobbeltposte er du snill. Om du trenger å legge til informasjon er edit-knappen en fin funksjon. Snorre.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Er 2004 på moten igjen 2ball(s)?

Det er nettopp bestemt at det blir hele 14 brukere som går videre, det tilsvarer 7 stk fra hver gruppe.

Håper forresten at noen faktisk leser førsteinnleggene mine så jeg ikke har skrevet mye i nomineringstråden og denne uten at det leses. ;)

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Må si det var en dårlig "blanding" mellom gruppe 1 og 2 >.<

Utdyp gjerne hva som var dårlig. Man kunne kjørt en randomizer og stokket om på rekkefølgen. Men dette ville blitt tungvindt. Nå ble alle avatarene bare satt opp i polls i samme rekkefølge som de ble nominert.

Det er rimilig å tro at de beste avatarene ble nominert først, mens flertallet av de som måtte syte seg til nominasjon er i den andre gruppen.

Oppforder alle til å stemme på de to juleavatarene dere liker best. Moderatorene vil gjøre alt for å vinne, vi må gjøre alt for å hindre dem i å vinne!

Ps: De bra avatarene inneholder et dyr som ser til høyre og som har tydelige værhår.

Lenke til kommentar
Det er rimilig å tro at de beste avatarene ble nominert først, mens flertallet av de som måtte syte seg til nominasjon er i den andre gruppen.

Oppforder alle til å stemme på de to juleavatarene dere liker best. Moderatorene vil gjøre alt for å vinne, vi må gjøre alt for å hindre dem i å vinne!

Ps: De bra avatarene inneholder et dyr som ser til høyre og som har tydelige værhår.

Du kan ha et godt poeng der ja. Isåfall blir det bare desto hardere konkurranse for de i gruppe 1.

Lenke til kommentar
Jeg ser helt tydelig hva du mener og tenker det selv, men det er viktig å presisere at det ikke gjelder alle, det kan være de som oppdager tråden sent, avventer med å nominere eller brukere som rett og slett har vært sent ute med å bytte til en avatar som noen andre mener er god. (Dette er spesielt viktig for meg å presisere siden jeg var av de som var sent ute :wee: )
Lenke til kommentar
Ja, det kan være. Selv ser jeg bare på TV på morgenkvisten den 24., så jeg har vel gått glipp av det.

Eeh, Flåklypa? Julaften?

Noen skulle hatt Donald og Ole, Dole og Doffen som hadde snøballkrig i avataren. Hva heter den episoden hvis jeg vil google det btw?

Og forresten så er Ole den blå, Dole den grønne og Doffen den Røde.

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...