Gå til innhold

Kvalifikasjonsavstemming for Juleavatarkampen 2007!

TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her du plutselig tonnevis av stemmer kort tid før avstemningen avsluttes og du tror at jukset ditt vil gå ubemerket hen? Avskyelig.

Alle vet jo at du gir de fleste moderatorer nytelse under bordet.

Vent litt...ser man det...SKARSTAD skrev feil. Er det ikke han som alltid pirker på andre?

What is happening to this world.

Endret av Moonshield
Lenke til kommentar

Grunnet rykter om at Dotten med flere andre kommer til å registrere et titalls brukere for å endre det endelige resultatet mellom 23:00 og 23:30 blir det iverksatt tiltak, derfor vil avstemmingen avsluttes 23:00.

Fra revolver til spøk; jeg endrer fristen fra 23:30 til 23:00. EOD.

@Skarstad; jeg er enig i det du sier om Schjellin sin avatar, personlig finner jeg den motbydelig og den gir meg ikke rare julestemningen. Men det er alle disse småungene som synes det er hot med en dame som slikker.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Aaaah, førstemann til 24 stemmer. Om ikke det er et tegn på min kommende seier så vet ikke jeg.

Ingenting er avgjort enda! Alle de stemmene på avatarer som ikke kommer videre til delfinalen kan godt gå til alle andre avatarer enn din. Ikke glem det. Jo visst er Graham hot! Men det er ikke lett å se at det er henne i avataren din. Dessuten er ikke alle stemmerne kåte fjotiser, så det er fortsatt håp for gamle tegneserier, konger og smileys.

Lenke til kommentar
Ingenting er avgjort enda! Alle de stemmene på avatarer som ikke kommer videre til delfinalen kan godt gå til alle andre avatarer enn din. Ikke glem det. Jo visst er Graham hot! Men det er ikke lett å se at det er henne i avataren din. Dessuten er ikke alle stemmerne kåte fjotiser, så det er fortsatt håp for gamle tegneserier, konger og smileys.

Billy Bob Thornton er tøff nok i massevis til å vinne over en liten grinerunger, en kake, noen stygge dyr og tidenes fjortisavatar på egenhånd.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Kaniner er teite dyr, så om man så absolutt vil gi sin stemme til noe i den kategorien bør man helt klart gå for Bruktbilens variant.

Skremmende har Schjellin har fått så mye som en eneste stemme, forresten.

Ypper du til slagsmål ? :p

Edit: Du har noe av det samme i avataren din også..

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar

Dette vil jeg protestere hardt på. Det kan være flere som vil vente med å stemme til så nære fristen som mulig for å kunne evaluere alle avatarene skikkelig. Av den grunn kan ikke endelig frist endres såpass sent.

Lenke til kommentar

Gah, jeg vil fremstå som en dårlig leder og med dårlig besluttsomhetsevne om jeg med den ene protesten som bakgrunn trekker min bestemmelse tilbake. Men om jeg ikke gjør det vil det være udemokratisk.

Gah... :wee:

Flere meninger om emnet ville være fristende.

Lenke til kommentar

Dette vil jeg protestere hardt på. Det kan være flere som vil vente med å stemme til så nære fristen som mulig for å kunne evaluere alle avatarene skikkelig. Av den grunn kan ikke endelig frist endres såpass sent.

Quoted for sannheten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...