Fisk1 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 23 timer igjen! Takker alle som har stemt på meg. og håper på noe stemmer til før det er slutt her. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Her få du plutselig tonnevis av stemmer kort tid før avstemningen avsluttes og du tror at jukset ditt vil gå ubemerket hen? Avskyelig. Alle vet jo at du gir de fleste moderatorer nytelse under bordet. Vent litt...ser man det...SKARSTAD skrev feil. Er det ikke han som alltid pirker på andre? What is happening to this world. Endret 16. desember 2007 av Moonshield Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Sukk, min blir til og med slått av en kål med nisselue som røyker sigar. Hvilket nederlag. Endret 17. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Du får satse på at det er trynefaktoren som gjør det. Folk avskyr ikke avataren din, bare din væremåte og personlighet. Endret 17. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Vanskelig å velge en av så mange men det ble Newt32 og Gissan Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Du får satse på at det er trynefaktoren som gjør det. Folk avskyr ikke avataren din, bare din væremåte og personlighet. Så synd at ingen her kjenner meg irl da. Er ikke trynefaktoren, men faktum at sikkert alle bruker deg irl. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Tusen takk til alle som har stemt på S'en min så langt. Her er forresten en tråd om hvordan den ble laget: En avatar tilberedt på 200°C i 10 minutter Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Da får jeg takke får meg, og takker til alle som har stemt opp avataren min, ihvertfall bedre enn ingenting. Jeg tilberedte ihvertfall ikke avataren min. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Vil bare minne på at: "Behold the cuteness of the bunnies. You are powerless against it." Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Kaniner er teite dyr, så om man så absolutt vil gi sin stemme til noe i den kategorien bør man helt klart gå for Bruktbilens variant. Skremmende har Schjellin har fått så mye som en eneste stemme, forresten. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Grunnet rykter om at Dotten med flere andre kommer til å registrere et titalls brukere for å endre det endelige resultatet mellom 23:00 og 23:30 blir det iverksatt tiltak, derfor vil avstemmingen avsluttes 23:00. Fra revolver til spøk; jeg endrer fristen fra 23:30 til 23:00. EOD. @Skarstad; jeg er enig i det du sier om Schjellin sin avatar, personlig finner jeg den motbydelig og den gir meg ikke rare julestemningen. Men det er alle disse småungene som synes det er hot med en dame som slikker. Endret 17. desember 2007 av TSP Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Stemmer avgitt: Smårips og TSP Synes disse hadde en stemning litt utenom de fleste Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Aaaah, førstemann til 24 stemmer. Om ikke det er et tegn på min kommende seier så vet ikke jeg. Endret 17. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Aaaah, førstemann til 24 stemmer. Om ikke det er et tegn på min kommende seier så vet ikke jeg. Ingenting er avgjort enda! Alle de stemmene på avatarer som ikke kommer videre til delfinalen kan godt gå til alle andre avatarer enn din. Ikke glem det. Jo visst er Graham hot! Men det er ikke lett å se at det er henne i avataren din. Dessuten er ikke alle stemmerne kåte fjotiser, så det er fortsatt håp for gamle tegneserier, konger og smileys. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Ingenting er avgjort enda! Alle de stemmene på avatarer som ikke kommer videre til delfinalen kan godt gå til alle andre avatarer enn din. Ikke glem det. Jo visst er Graham hot! Men det er ikke lett å se at det er henne i avataren din. Dessuten er ikke alle stemmerne kåte fjotiser, så det er fortsatt håp for gamle tegneserier, konger og smileys. Billy Bob Thornton er tøff nok i massevis til å vinne over en liten grinerunger, en kake, noen stygge dyr og tidenes fjortisavatar på egenhånd. Endret 17. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Kaniner er teite dyr, så om man så absolutt vil gi sin stemme til noe i den kategorien bør man helt klart gå for Bruktbilens variant. Skremmende har Schjellin har fått så mye som en eneste stemme, forresten. Ypper du til slagsmål ? Edit: Du har noe av det samme i avataren din også.. Endret 17. desember 2007 av Schjellin Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Fra revolver til spøk; jeg endrer fristen fra 23:30 til 23:00. EOD. Dette vil jeg protestere hardt på. Det kan være flere som vil vente med å stemme til så nære fristen som mulig for å kunne evaluere alle avatarene skikkelig. Av den grunn kan ikke endelig frist endres såpass sent. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Gah, jeg vil fremstå som en dårlig leder og med dårlig besluttsomhetsevne om jeg med den ene protesten som bakgrunn trekker min bestemmelse tilbake. Men om jeg ikke gjør det vil det være udemokratisk. Gah... Flere meninger om emnet ville være fristende. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Fra revolver til spøk; jeg endrer fristen fra 23:30 til 23:00. EOD. Dette vil jeg protestere hardt på. Det kan være flere som vil vente med å stemme til så nære fristen som mulig for å kunne evaluere alle avatarene skikkelig. Av den grunn kan ikke endelig frist endres såpass sent. Quoted for sannheten. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Flere meninger om emnet ville være fristende. Hold deg til fristen du har satt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg