Gå til innhold

Kvalifikasjonsavstemming for Juleavatarkampen 2007!

TSP

Anbefalte innlegg

Jeg gir meg over. En pedofil bjørn, og en dame som slikker en "nisse" i øret vinner over de to største tegneseriefigurene noen sinne. "Nå ståkke verden te påske", som norsklæreren min så fint sa det. Den desidert beste læreren jeg har hatt forøvrig.

Sorry for OT men:

Hasselgreen :D?

Yes det stemmer. Selveste Hasselgren! Fyren virket jo noe rar i begynnelsen, men fyrn var jo godheten selv. Desverre endte jeg opp med en annen norsklærer de to siste årene på videregående som ikke var helt like flink.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er 3 muligheter om det skulle bli en delt 7. plass.

1. Overtid: Avstemmingen fortsetter til en av de involverte har en stemme mer.

Jeg synes ikke dette virker som en god løsning, siden en ikke effektivt kan sjekke opp nye stemmer. Helt andre brukere kan komme med i kampen, samt at det kan ta veldig lang tid før en kommer til en avgjørelse på denne måten.

2. "Ekstraomgang": Det vil bli laget en egen avstemming med de involverte, den avstemmingen vil vare maks 24 timer.

Denne løsningen synes jeg virker klart best, det er enkelt og rettferdig å få til en avgjørelse i tillegg bidrar det til ekstra spenning.

3. "Delt gir fordel": Alle som deler 7. plassen går videre til finalen.

En gladløsning for begge de involverte parter, men fører til flere i semifinalen enn forventet.

Jeg ønsker å kjøre løsning 2 om det blir aktuelt, men er åpen for innspill.

Lenke til kommentar

Jaså, Fancypants, du tror at en pedofil av bjørnefamilien kan seire over Billy Bob Thornton, den alkoholisert julenissen, som blir slikket i øret av Lauren Graham som for anledningen har utviklet en aldri så liten nissefetisj? Ha! Min trepoengsledelse må fremstå som et juv flere kilometer i utstrekning.

DeadBear.jpg

Versus

Bad_Santa__www.kinokopilka.ru_15.jpg

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Stem på meg, ellers tar denne jævelen og hacker dere langt inn til neste år:

131617.jpegHan er skikkelig skillzored :p

EDIT: Hehe, må visst slette bildet, kom fram noe skikkelig sært når serveren merket at man hadde begynt å stjele båndbredden deres :p

EDIT2: Lagret bildet og lasta det opp på Bildr.no, håper det funker bedre nå..

Endret av IQ
Lenke til kommentar
Jaså, Fancypants, du tror at en pedofil av bjørnefamilien kan seire over Billy Bob Thornton, den alkoholisert julenissen, som blir slikket i øret av Lauren Graham som for anledningen har utviklet en aldri så liten nissefetisj? Ha! Min trepoengsledelse må fremstå som et juv flere kilometer i utstrekning.

DeadBear.jpg

Versus

Bad_Santa__www.kinokopilka.ru_15.jpg

! :O EN DØD BJØRN. You will pay. Og btw, så leder du med 2 ussle stemmer. You're going down.

Lenke til kommentar

Jeg så filmen "Bad Santa" i går og forsto mye bedre Skarstad sin avatar etter det, god film. Når det gjelder bjørnen er den bare pedofil og jeg liker ikke pedofile bjørner. Jeg kommer med en påstand om at Moonshield går i en klasse sammen med 18 andre :)

Lenke til kommentar

Selv om jeg støtter det der kan jeg ikke si at det virker særlig troverdig når det blir sagt av en altfor lettskremt kanin :ph34r:

Derimot, jeg som er en barsk konge, en avatarkonge, med mange hundre menn som følger meg. Vil nok klare å gi den ytringen bedre troverdighet ved at jeg støtter opp om den :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...