Snorre Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg gir meg over. En pedofil bjørn, og en dame som slikker en "nisse" i øret vinner over de to største tegneseriefigurene noen sinne. "Nå ståkke verden te påske", som norsklæreren min så fint sa det. Den desidert beste læreren jeg har hatt forøvrig. Sorry for OT men: Hasselgreen ? Yes det stemmer. Selveste Hasselgren! Fyren virket jo noe rar i begynnelsen, men fyrn var jo godheten selv. Desverre endte jeg opp med en annen norsklærer de to siste årene på videregående som ikke var helt like flink. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Denne tråden fortjener en BUMP siden det er kort tid til avstemningen er over. Endret 16. desember 2007 av IQ Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Vote for me, and get a free cookie (seriously :] ) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Det er 3 muligheter om det skulle bli en delt 7. plass. 1. Overtid: Avstemmingen fortsetter til en av de involverte har en stemme mer. Jeg synes ikke dette virker som en god løsning, siden en ikke effektivt kan sjekke opp nye stemmer. Helt andre brukere kan komme med i kampen, samt at det kan ta veldig lang tid før en kommer til en avgjørelse på denne måten. 2. "Ekstraomgang": Det vil bli laget en egen avstemming med de involverte, den avstemmingen vil vare maks 24 timer. Denne løsningen synes jeg virker klart best, det er enkelt og rettferdig å få til en avgjørelse i tillegg bidrar det til ekstra spenning. 3. "Delt gir fordel": Alle som deler 7. plassen går videre til finalen. En gladløsning for begge de involverte parter, men fører til flere i semifinalen enn forventet. Jeg ønsker å kjøre løsning 2 om det blir aktuelt, men er åpen for innspill. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Enig med deg TSP. Ekstraomgang høres veldig fint ut. Det blir som du sier mest rettferdig selv om det blir noen som må bite i det sure eplet. Men sånn er det. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Og der er det visst ikke likt lenger, men fortsatt en sjanse for det selvsagt. Håper nesten at det skal være 2 som er likt plassert bare for spenningens skyld Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Jaså, Fancypants, du tror at en pedofil av bjørnefamilien kan seire over Billy Bob Thornton, den alkoholisert julenissen, som blir slikket i øret av Lauren Graham som for anledningen har utviklet en aldri så liten nissefetisj? Ha! Min trepoengsledelse må fremstå som et juv flere kilometer i utstrekning. Versus Endret 16. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Stem på meg, ellers tar denne jævelen og hacker dere langt inn til neste år: Han er skikkelig skillzored EDIT: Hehe, må visst slette bildet, kom fram noe skikkelig sært når serveren merket at man hadde begynt å stjele båndbredden deres EDIT2: Lagret bildet og lasta det opp på Bildr.no, håper det funker bedre nå.. Endret 16. desember 2007 av IQ Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jaså, Fancypants, du tror at en pedofil av bjørnefamilien kan seire over Billy Bob Thornton, den alkoholisert julenissen, som blir slikket i øret av Lauren Graham som for anledningen har utviklet en aldri så liten nissefetisj? Ha! Min trepoengsledelse må fremstå som et juv flere kilometer i utstrekning. Versus ! :O EN DØD BJØRN. You will pay. Og btw, så leder du med 2 ussle stemmer. You're going down. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg ser at jeg ikke har nok venner til å komme videre denne gangen Oh well. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg så filmen "Bad Santa" i går og forsto mye bedre Skarstad sin avatar etter det, god film. Når det gjelder bjørnen er den bare pedofil og jeg liker ikke pedofile bjørner. Jeg kommer med en påstand om at Moonshield går i en klasse sammen med 18 andre Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Den er så fin, noen hater den og noen elsker den. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Den er så fin, noen hater den og noen elsker den. I seg selv er avataren veldig fin, kvalitetsmessig og så videre. Budskapen derimot, det er skremmende. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Selv om jeg støtter det der kan jeg ikke si at det virker særlig troverdig når det blir sagt av en altfor lettskremt kanin Derimot, jeg som er en barsk konge, en avatarkonge, med mange hundre menn som følger meg. Vil nok klare å gi den ytringen bedre troverdighet ved at jeg støtter opp om den Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Pfft. Mange hundre menn er ikke nok mot min hær. - Disse er også rimelige barske da. "Behold the cuteness of the bunnies. You are powerless against it." Endret 16. desember 2007 av IQ Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Fikk nesten lyst til å angre den ene stemmen min. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Fikk nesten lyst til å angre den ene stemmen min. Ja, du stemte vel på deg selv, så det skjønner jeg godt. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg ønsker Skarstads avatar fjernet for sex-fiksering! Eh, eh, ja! Søt dame det der, forresten. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Fikk nesten lyst til å angre den ene stemmen min. Ja, du stemte vel på deg selv, så det skjønner jeg godt. Stemte på 2immy91 og Negotiation tror jeg. Hihi, 20 stemmer. Kjenner den sure rævlukten din allerede. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Her få du plutselig tonnevis av stemmer kort tid før avstemningen avsluttes og du tror at jukset ditt vil gå ubemerket hen? Avskyelig. Red.: hAx. ): Endret 17. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg