Gå til innhold

Kvalifikasjonsavstemming for Juleavatarkampen 2007!

TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Uavgjort med Dotten så langt må jeg tørre å påstå er et greit resultat. Kanskje ikke så lett for søte gnagere med lue å konkurrere med pedobears og folk som blir slikket i øret.

Lenke til kommentar
Uavgjort med Dotten så langt må jeg tørre å påstå er et greit resultat. Kanskje ikke så lett for søte gnagere med lue å konkurrere med pedobears og folk som blir slikket i øret.

Du får trøste deg med at din er den desidert beste av "ta en avatar og lime på lue" løsningen. Veldig bra gjennomført og det ser ut som lua faktisk er plassert på det søte lille krypdyret.

Vi har rett og slett ikke nok venner :wee:

Lenke til kommentar
Jeg gir meg over. En pedofil bjørn, og en dame som slikker en "nisse" i øret vinner over de to største tegneseriefigurene noen sinne. "Nå ståkke verden te påske", som norsklæreren min så fint sa det. Den desidert beste læreren jeg har hatt forøvrig.

Folk har glemt hva julen handler om. Måtte alle snø inne uten at en superhelt utstyrt med måkeutstyr kommer til unnsetning. Good riddance :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Jeg gir meg over. En pedofil bjørn, og en dame som slikker en "nisse" i øret vinner over de to største tegneseriefigurene noen sinne. "Nå ståkke verden te påske", som norsklæreren min så fint sa det. Den desidert beste læreren jeg har hatt forøvrig.

Sorry for OT men:

Hasselgreen :D?

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...