Nyttnavn2013 Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Hmm, slipper å ordne så veldig mange nye brukere for å stemme meg til topps, 25stk burde holde Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Wow, Skarstad drar i fra her. Selvom jeg er i den vanskeligste gruppen er jeg på topp 5. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Uavgjort med Dotten så langt må jeg tørre å påstå er et greit resultat. Kanskje ikke så lett for søte gnagere med lue å konkurrere med pedobears og folk som blir slikket i øret. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Nei, en så søt katt Stem på meg ellers... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Uavgjort med Dotten så langt må jeg tørre å påstå er et greit resultat. Kanskje ikke så lett for søte gnagere med lue å konkurrere med pedobears og folk som blir slikket i øret. Du får trøste deg med at din er den desidert beste av "ta en avatar og lime på lue" løsningen. Veldig bra gjennomført og det ser ut som lua faktisk er plassert på det søte lille krypdyret. Vi har rett og slett ikke nok venner Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Selv om jeg ikke har så mange stemmer selv får jeg trøste meg med at jeg har fikset avataren med flest stemmer foreløbig Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Selv om jeg ikke har så mange stemmer selv får jeg trøste meg med at jeg har fikset avataren med flest stemmer foreløbig De jeg har fikset er tilsammen verdt 33 poeng nå Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Vi har rett og slett ikke nok venner Hei, jeg har ikke venner, din frekkas! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Vi har rett og slett ikke nok venner Hei, jeg har ikke venner, din frekkas! Din avatar appellerer til karen nedentil, er en sikker vinner på et forum full av prepubertale Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg stemte på , da dette er den avataren jeg forbinder mest med jul her. kunne blitt bra, men nådde ikke helt opp. *Finne en Futurama-juleavatar*. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Å kom igjen'a folkens! Stakkar. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Hjelp, jeg har begynt å sakke etter her "More votes I need!" Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg gir meg over. En pedofil bjørn, og en dame som slikker en "nisse" i øret vinner over de to største tegneseriefigurene noen sinne. "Nå ståkke verden te påske", som norsklæreren min så fint sa det. Den desidert beste læreren jeg har hatt forøvrig. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Slike ting som avataren din er ikke kult lenger. Face it. Nå er det bjørner og nisser som er inn. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Slike ting som avataren din er ikke kult lenger. Face it. Nå er det bjørner og nisser som er inn. Og smileys Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg gir meg over. En pedofil bjørn, og en dame som slikker en "nisse" i øret vinner over de to største tegneseriefigurene noen sinne. "Nå ståkke verden te påske", som norsklæreren min så fint sa det. Den desidert beste læreren jeg har hatt forøvrig. Folk har glemt hva julen handler om. Måtte alle snø inne uten at en superhelt utstyrt med måkeutstyr kommer til unnsetning. Good riddance Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Barna i Kina gråter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Jeg gir meg over. En pedofil bjørn, og en dame som slikker en "nisse" i øret vinner over de to største tegneseriefigurene noen sinne. "Nå ståkke verden te påske", som norsklæreren min så fint sa det. Den desidert beste læreren jeg har hatt forøvrig. Sorry for OT men: Hasselgreen ? Endret 15. desember 2007 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 15. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2007 Slike ting som avataren din er ikke kult lenger. Face it. Nå er det bjørner og nisser som er inn. Og smileys Ja, selfølgelig. Dumme meg å glemme essensen med julen; smileys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg