Gå til innhold

Kvalifikasjonsavstemming for Juleavatarkampen 2007!

TSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det hadde jo vært bedre om pollen var uten alias og lenke til profil. :-)

Nei huff, da ville jo mange kastet bort tiden sin på å finne ut hvem sin avatar de forskjellige er. Det kunne faktisk endt opp med at folk stemte utelukkende på hvilken avatar man syntes var best :wee:

(jeg håper folk tar ironien/sarkasmen)

Lenke til kommentar

Et forslag til TSP som organiserer greiene i år. I delfinalen, når du skal plassere de 14 vinnerne av kvalifikasjonsrunden, plasser de med minst stemmer på toppen og de med flest på bunnen. Ettersom plassering i poll har en del å si på hvor mange stemmer man får jevner dette ut forskjellene, og gjør konkurransen ekstra spennende! Er klar over at dette kommer til å ramme blant andre meg som da kommer et stykke nedover, istedenfor nesten øverst om du følger nominasjonsrekkefølgen. Men hva gjør ikke jeg for å skape en fair konkurranse? ^^

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Snorre, er du sikker på at du ikke sier det bare for å få din avatar plassert langt nede, slik at folk har den friskt i minnet når de skal stemme?

Hva er det du sier?! Insinuerer du at jeg foreslår et slikt tiltak for min egen vinning? Nei nå må du gi deg altså. Finnes det en rederligere avatarkonkurrent enn meg? Svaret er nei!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...