Bruktbilen Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Jeg får stemmer, men ingen nevner det i tråden. I r sad panda ._. Edit: Takk for stemmene forresten! Endret 13. desember 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 12 stemmer Takker til alle som stemmer, dere eier! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Yeees, dette ser konge ut. 13 heldige folk kan forvente oral nytelse! Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Skarstad og Evil-Duck fikk mine stemmer! Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Alle stemmer mottas med takk Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Ni stykk foran meg i pulje to. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Vil bare si takk til alle som har stemt på meg som ikke går i klassen min. Love ya <3 Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Det ble skarstad og Remains som fikk mine stemmer. Frk. Graham er über. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Å kom igjen'a folkens! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Det hadde jo vært bedre om pollen var uten alias og lenke til profil. :-) Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Jada, to stemmer! Nå er Gummihøna fornøyd! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Det hadde jo vært bedre om pollen var uten alias og lenke til profil. :-) Men det ville jo gjort det mye vanskeligere å sverte motstanderne! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Det hadde jo vært bedre om pollen var uten alias og lenke til profil. :-) Nei huff, da ville jo mange kastet bort tiden sin på å finne ut hvem sin avatar de forskjellige er. Det kunne faktisk endt opp med at folk stemte utelukkende på hvilken avatar man syntes var best (jeg håper folk tar ironien/sarkasmen) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Ser ut til at det er en bug i avstemmingen. Tråden stenges, og poll resettes. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Ser ut til at det er en bug i avstemmingen. Tråden stenges, og poll resettes. Enig, det må være en feil. JEG leder jo Endret 14. desember 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Et forslag til TSP som organiserer greiene i år. I delfinalen, når du skal plassere de 14 vinnerne av kvalifikasjonsrunden, plasser de med minst stemmer på toppen og de med flest på bunnen. Ettersom plassering i poll har en del å si på hvor mange stemmer man får jevner dette ut forskjellene, og gjør konkurransen ekstra spennende! Er klar over at dette kommer til å ramme blant andre meg som da kommer et stykke nedover, istedenfor nesten øverst om du følger nominasjonsrekkefølgen. Men hva gjør ikke jeg for å skape en fair konkurranse? ^^ Endret 14. desember 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Det er jeg enig i. Selv om det ser ut til at jeg ikke kommer så langt, da jeg allerede lider av dette. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Snorre, er du sikker på at du ikke sier det bare for å få din avatar plassert langt nede, slik at folk har den friskt i minnet når de skal stemme? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 Snorre, er du sikker på at du ikke sier det bare for å få din avatar plassert langt nede, slik at folk har den friskt i minnet når de skal stemme? Hva er det du sier?! Insinuerer du at jeg foreslår et slikt tiltak for min egen vinning? Nei nå må du gi deg altså. Finnes det en rederligere avatarkonkurrent enn meg? Svaret er nei! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 14. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Finnes det en rederligere avatarkonkurrent enn meg? Svaret er nei! Snorre, hvorfor lyver du slik? Endret 14. desember 2007 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg