L4r5 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg husker jeg for lenge siden (les: jeg var 10 år eller noe. altså 15+ år siden) leste en bok om en engelsk pilot under annen verdenskrig. Kan huske feil men jeg mener forfatteren heter Dan ett-eller-annet. Han har skrevet flere bøker om ww2. Noen som har noe som helst peil på hvem jeg snakker om? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Piloten, kan ha vært Biggles? Leste det selv, i alle fall.. Bigglesworth! Link Endret 11. desember 2007 av Banjaluka Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Over hode ikke riktig dessverre. Det der er fra WW1 jeg leter etter en som omhandler WW2 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Okei. Biggles var med i begge krigene, riktignok. Men lykke til med å finne ut av det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 han forfatteren har skrevet flere bøker om ww2, men ikke alle handla om piloter. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Flyttes til litteratur. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Var ikke Wilbur Smith som har skrevet boka da? Han har ihvertfall skrevet endel bøker fra ww2 edit: kan hende jeg er helt på villspor, men jeg leste ihvertfall en bok om en engelsk pilot under ww2 for ett par år siden, å den var skrevet av wilbur smith Endret 11. desember 2007 av daruu Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg kunne ikke se noe som hoppet mot meg umiddelbart når jeg søkte på wilbur smith. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Var nok ikke noen Wilbur Smith bok. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Dan Fords bok "Flying Tigers"? Føler den passet litt til beskrivelsen, men jeg vet ikke jeg. =) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 http://www.google.no/search?hl=no&clie...3%B8k&meta= Søk #2 gir samme utslag som Nie nevner. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Da blir jeg mer usikker på det fornavnet for jeg VET handlingen foregår i england nemlig og den boka der foregår i asia. Ikke det... Den boka der virket verd en kikk, selv om det i utgangspunktet ikke var den jeg leiter etter hehe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Leter forresten etter tittel og forfatter på en annen bok også. Det er en science fiction som handler om at det en dag kommer en gass-sky som flyter gjennom solsystemet og stopper rett mellom oss og solen. Etter hvert så viser det seg at denne faktisk er en slags livsform. Hørte om boka på en eller annen dokumentar hvor de snakket om romvesener og hvordan definere "liv" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå