ticsyboy Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 hei! Noen som vet en kode (batch) for å zippe max en fil med pkzip? grunnen er at jeg skal vært 15 minutt zippe alle filer i en mappe med filtypen .dem til web serveren min, å så vil jeg at vær enkelt fil skal bli zippet vær for seg. å det hadde vært kjekt om noen viste en kode slik at filnavnet til den zipede filen ble: "datoen_filen_ble_opprettet.zip. MVH: Nicolas Her er scriptet: @echo off cd C:\Program Files\Steam\steamapps\user\dedicated server\cstrike pkzip D:\xampp\htdocs\records\records.zip *.dem cd C:\Program Files\Steam\steamapps\user\dedicated server\cstrike del *.dem Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hvis du trenger et batch hvorfor poste under C++? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Tråden er flyttet fra C\C++ til Windows-programmering. Ikke kommenter dette innlegget i tråden. Benytt PM om nødvendig. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Noe sånt: for %%f in (*.dem) do pkzip %%f "%date% %%f ogeventuelltekst.zip" Legg denne linja i batchfila, den zipper hver fil til et eget arkiv med dato i filnavnet. PKZip-syntaksen min er nok feil, det er noen år siden jeg slettet det programmet. Endret 12. desember 2007 av Rikky Lenke til kommentar
ticsyboy Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Noe sånt: for %%f in (*.dem) do pkzip %%f "%date% %%f ogeventuelltekst.zip" Legg denne linja i batchfila, den zipper hver fil til et eget arkiv med dato i filnavnet. PKZip-syntaksen min er nok feil, det er noen år siden jeg slettet det programmet. hva er %%f? Lenke til kommentar
ticsyboy Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Noe sånt: for %%f in (*.dem) do pkzip %%f "%date% %%f ogeventuelltekst.zip" Legg denne linja i batchfila, den zipper hver fil til et eget arkiv med dato i filnavnet. PKZip-syntaksen min er nok feil, det er noen år siden jeg slettet det programmet. hva er %%f? jeg fikk ikke det til å fungere:( det kommer: Updating ZIP: demo.DEM PKZIP: (E02) demo.DEM - error in ZIP kunne tenkt meg klokkeslett i filnavnet også! Endret 12. desember 2007 av ticsyboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå