RandiA Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Da var jeg tilbake fra en spennende tur til Østen...med forhåpentligvis noen brukbare bilder av de par tusen jeg tok...har såvidt begynt å laste ned.. Her er et par eksempler,..uten at noe er gjort med disse, knipset på impuls i forbifarten. Nybegynner ønsker kommentar... PS...har i ettertid prøvd å rette opp... RandiA Endret 17. desember 2007 av RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Velkommen tilbake. Synes bilde 1 er det beste av de to. Med litt jobbing i Photoshop (eller annet egnet program), så kan det bli mer spenstig. Det du bør vurdere er å rette opp horisonten, beskjære det litt og tilslutt justere levels - jeg synes bildene er litt mørke. Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Ja, jeg må lære meg å bearbeide bilder bedre....men at de er mørke, vil jeg ikke gjøre så mye med, for det er i kveldingen, begynte å bli litt skumt...ville ha frem det... RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ja, jeg må lære meg å bearbeide bilder bedre....men at de er mørke, vil jeg ikke gjøre så mye med, for det er i kveldingen, begynte å bli litt skumt...ville ha frem det...RandiA Det er dine bilder, så du bestemmer Bilderedigering er ikke så vanskelig når en først har kommet i gang; det vanskeligste er å stoppe i tide. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Rask redigering i PS. Stilte litt på kontrast og saturering. Kan muligens ha tatt i litt mye, men i hvertfall et eksempel på hvilken måte jeg synes bildet burde se ut. Ta selv og vurder hva du synes Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Skulle gjerne croppa litt på høyre siden, så personen ikke blir midstilt, men sparker "ut" i bilde. Og som noen nevner at du må rette opp horisonten. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Ja, fint...takk skal dere ha for innspill. RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå