Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Brysvorta går innover!


Gjest nejerbajs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror dette er relativt vanlig blant jenter så jeg går ut i fra at du er jente (?)

 

Kan bli litt kinkig når dama en dag skal amme men det finnes en dings som suger ut tuppen slik at babyen får tak. Dette kan vel også hjelpe midlertidig kanskje?

 

her er noen andre med samme "problem":

http://debatt.sol.no/node/5718061

 

Ellers synes jeg ikke dette nødvendigvis høres stygt ut. Litt som med innover/utovernavle. Sjarm med begge deler :)

 

Mer info om du ønsker:

 

suss.no:

Brystvortene kan peke utover eller innover. Vanligvis peker begge brystvortene utover når brystene er ferdig utvokst. Mange jenter har minst en brystvorte som peker innover etter at puberteten er over.

 

Ved å massere brystvortene, og dra litt i dem har noen opplevd at "innover"-brystvorter har blitt "utover"-brystvorter.

 

 

ung.no:

Spørsmål

Hei.

har liksom sett at brystvorten peker utover, men på meg peker de mer nedover. Er det normalt? redd det skal være noe galt med meg.

 

Svar

 

Brystvorter er veldig forskjellig. Noen er små, noen større, noen vender innover og de fleste utover, men de kan godt vende litt nedover. Det er nok ikke noe galt.

 

Vennlig hilsen helsesøster

Endret av romhelten_spiff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...