Flimzes Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 ...det å kjøre opp mot 2 volt gjennom 90nm-AMD-cpuer føles som en helt naturlig ting....max vcore ikke lenger er et spesifisert tall, men der hvor chipen dør. Enkelt og greit. ...en død cpu er regnet som svinn. ... en død cpu kan alltids fikses med en fin fin fin loddespiss. Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) -Når du drømmer om å flytte inn i frysedisken på Rimi. -Når du flytter til Svalbard. Endret 26. desember 2007 av heisau Lenke til kommentar
zIUx Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Når rommet ditt er innredet som en vannkjølt PC, inni.. Lenke til kommentar
rassmonster Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Når du hører strømmåleren i sikringsskapet akslerere Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 når du har overklokket gameboyen.. det var en eller annen på forumet som haddet det, men hvem husker jeg ikke. var nok min gode venn ;P Profilen til ;P Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Du vet du har overklokket for mye når bios har brent seg inn i crt skjermen Lenke til kommentar
diosyris Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Når røykdykkere fra ditt lokale brannvesen prikker deg på skulderen og opplyser deg om at det er på tide å komme seg ut Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Haha, måtte le der. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Når du hører strømmåleren i sikringsskapet akslerere Hehe, eller når det blinker i lyset når du skrur på kjøesystemet. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 - Når saldoen på kontoen er mindre enn 3Dmark06 scoren din - Når du kjøper deg Tri SLi, bare for og ha det rååeste Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Når du ikkje har rukket å registrere deg på et forum enda, fordi du er For opptatt med OC ;-) Altså ingen her overklokker for mye Lenke til kommentar
christoffers Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 ..du starter en slik tråd Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Når http://img96.imageshack.us/img96/4721/30con14v32m8ku.jpg. Og jeg tenker ikke på dama... Du burde sjekke PSU`en din.. den leverer ikke det den skal.. Hva i alle dager snakker dere om? Haha, tror dere jeg er spansk? O_. Ække mitt bilde. Uansett. Du vet du har overklokket for nye når du begynner å "bruke" spill og ikke "spille" dem. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Noen poster som ikke var on-topic er slettet. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Endret 27. desember 2007 av darkness| Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 ...når du sitter og utfører BSEL-mod på S775-CPUene dine midt på natta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 ...når du sitter og utfører BSEL-mod på S775-CPUene dine midt på natta. Der er du i høyeste grad skyldig... Du vet du har overklokket for mye når du har et fjernt forhold til spenninger, og det og kjøre 2,7v+ gjennom DDR2 ram er helt normalt for deg... Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 ...når du sitter og utfører BSEL-mod på S775-CPUene dine midt på natta. Der er du i høyeste grad skyldig... Du vet du har overklokket for mye når du har et fjernt forhold til spenninger, og det og kjøre 2,7v+ gjennom DDR2 ram er helt normalt for deg... Er nok det ja. ... når du synes all overklokking med spenninger under 2v er kjedelig Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 ...når du sitter og utfører BSEL-mod på S775-CPUene dine midt på natta. Der er du i høyeste grad skyldig... Du vet du har overklokket for mye når du har et fjernt forhold til spenninger, og det og kjøre 2,7v+ gjennom DDR2 ram er helt normalt for deg... Er nok det ja. ... når du synes all overklokking med spenninger under 2v er kjedelig Når DDR2 brikkene dine trekker strømmen sin rett fra 3.3volts railen på PSU, og DDR brikkene fra 5 volt Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 når du bruker en fryser som kabinett:P Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 ...det er kjempespennende å se om en hvilkensomhelst maskin greier å boote i windows uten bsod (jeg er sånn at selv når jeg kjører stock tar jeg ikke det for gitt lenger ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå