Blackey Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) - Når du blir en del av statistikken som pga "ehemm....julelys" brenner inne hver julaften. - Når du kjøper en 286 for å få en utfordring. - Når det kommer tre menn i hvite frakker og henter deg - Når lånekassa lurer på hva du har foretatt deg de siste årene - Når du ærlig og redelig bryter deg inn på NTNU om natten for å kjøre super pi på den nye PC-en til 30 millioner. Endret 24. april 2008 av Blackey Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Når du begynner å overklokke din bærbare pc. Overklokket GPU og GPU minne fra 400 til 515MHz. Økte scoren i 3DMark06 fra 1517 til 1899. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) - Når du synest det er sløsing å DRIKKE vatn med isbitar i... - Når du ikkje klarer å vere på datarommet på skulen uten å begynne å fikle med maskinene - Når du kan køyre SAMTLIGE program på dataen din på samme tid uten lag - Når du synest det er ein skam å ha Vcore på under 2,3 V - Når du kan få 512MB DDRAM til 50,- til å yte like godt som 4GB DDR2 til 2000,- - Når du er komplett.no's aller beste kunde på kjøp av CPUar... Endret 1. mai 2008 av Breidablik Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Når du pinmodder Q6600'en din til extreme edition før du har testet hvor godt den overklokker Endret 30. april 2008 av _sindre_ Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Sindre.. Hvordan, og hvorfor? Du får da ikke ulåst multi, eller? Du vet du har overklokket litt for mye når prosessor- og skjermkortvarmen din overoppheter lydkortet slik at det blir ustabilt og du får knitrelyd.. Under load så får jeg knitrelyd vis jeg har gasset på litt med prosessorspenningen:) Lenke til kommentar
Refi Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Når du pinmodder Q6600'en din til extreme edition før du har testet hvor godt den overklokker Hvordan gjorde du det?? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Starter to CPU-z etter hverandre, før den første er ferdig å laste Men, du har overklokket for mye når powerknapp-kabelen din tar fyr Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Men, du har overklokket for mye når powerknapp-kabelen din tar fyr Trengs det ikke noe alá 50 watt før det skjer? Hvordan klarte du det? edit: eller kom varmen fra et annet sted? Endret 1. mai 2008 av khaffner Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Vet ikke, men det røyk noe inni granskauen. Var noe som hadde kortslutta på hovedkortet, dvs, jeg som plugga den feil på. Kan laste opp bilde senere Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Det eneste stedet på hovedkortet som gir mye strøm(som jeg vet om) er viftekontakter og strømpinnene fra USB. Men jeg tror ingen av disse gjør nok effekt til å sette fyr på en kabel Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 du har premiehylla for prosessorane dine der du skriv kor longt dei klokka Lenke til kommentar
Sondrekek Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 -Når naboene får sin fjernvarme levert fra pcen din sitt kjølesystem.Haha, knall. Dette er faktisk ingen spøk. Uten PC-en på er rommet mitt ca 17 grader. Med PC-en på i ca 8 timer er rommet 30 grader! LOL Flere som har det slik ja.. hehe kjenner meg i den situasjonen der ja Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Når du sitter sånn Old... Ja, jeg sitter oppe klokka 6 på natta og overklokker.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ..i nisselue ^^ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det eneste stedet på hovedkortet som gir mye strøm(som jeg vet om) er viftekontakter og strømpinnene fra USB. Men jeg tror ingen av disse gjør nok effekt til å sette fyr på en kabel Det kortslutta mellom power+ og speaker-, tror jeg. røyk noe sinnsykt hvertfall Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 ... Når du har svidd flere enn 1 cpu. ... Når du har knust en cpu med hjemme snekkra kjøling. ... Når samtlige PC-er på skolens datarom er oc'et. ... Når du har drept sikringene i huset gjentatte ganger og en flerkontakt tatt fyr. ... Når du kjøper 10 prosessorer, finner den som har best batch nr og sender resten tilbake på angrerett. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Husker jeg leste et sted på forumet om en som overklokka en skole pc så han svei prosessoren Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 i r skyldig, almost. RAMen tok fyr Lenke til kommentar
hamtidamti Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 når du prøver og overklokke adsl boksen din :!: får og få raskere internett Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 ...du ser United vinne CL, og innser at du var akkurat like glad da du fikk 4 ghz på en Opteron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå