WheelMan Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) ...lista for hva du har laget over hva du skal ha med på tg08 er en halv meter, og du fortsatt ikke har begynt å ramse opp ting egentlig. Jeg hadde mer enn gjerne lest gjennom hele listen din, men tivler på at du ville skrevet den Endret 6. februar 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 ...når du syntes det er OK at PCen din fryser når du starter et spill Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Når du pynter rommet ditt (eller stua) med ødelagte pc-komponenter. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Når det er tynne, røde streker over hele skjermen. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Når en skifte CPU hver dag P.G.A at de er svidde... Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Når CoD4 fryser, og når du starter opp PC-en igjen så ser man kolonner med røde @ og vanlig skjermbilde, så det bytter til noe som ser ut som abstrakt kunst, og deretter svinner den hen Endret 7. februar 2008 av Submoose Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Når CoD4 fryser, og når du starter opp PC-en igjen så ser man kolonner med røde @ og vanlig skjermbilde, så det bytter til noe som ser ut som abstrakt kunst, og deretter svinner den hen Gratulerer, du har fått ny veggpynt Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Når du pynter rommet ditt (eller stua) med ødelagte pc-komponenter. Jeg overklokker ikke men har masse deler på veggen Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Når du pynter rommet ditt (eller stua) med ødelagte pc-komponenter. Jeg overklokker ikke men har masse deler på veggen Eg og Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 ...når du har en diger eske med hardware du har ødelagt, og synes det er humoristisk at et femsifret beløp ligger tapt oppi den Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 ...når du har en diger eske med hardware du har ødelagt, og synes det er humoristisk at et femsifret beløp ligger tapt oppi den Skyldig Lenke til kommentar
Slettet-QjT4b9 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Du vet du overclocker litt mye når viftene i kjøleløsningen din har clutch og seks trinns girspak, og det er ikke automat. hehe, prøve å lage den girkassa av LEGO, anyone? Jeg kan prøve . ...du ronker til bootscreen? ...du ikke skjønner hva faen som er galt med pcen når den ligger på 5 grader på CPU med vannkjøling Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Kjenner meg altfor mye igjen her. Akkurat som når jeg kjører pcn min overklokka (les 50% el mer) så dimmer lyset når jeg slår på vannkokern for å koke meg nudler, eller kaffi. ...Når man kjører SuperPI 1M på en gammel 486, for så å trykke på turboknappen og se hvor mye bedre den går etterpå. ...Når man arrangerer Lan i garasjen, og ber alle ta med varmedress og ullsokker. ...Når man kjøper ett hakk dårligere CPU, og bruker de sparte pengene på bedre HK og RAM. ...Klager på at det ikke er kuldegrader i vinterferien, pga 0-5*C har tåke og altfor mye luftfuktighet til å åpne vinduene. Guilty i alle disse. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Når du må kjøpe ny hardware fordi du ødela det gamle hovedkortet i forsøk på å voltmodde det for å kunne klokke høyere. (psssh sa det, så kom det røyk ut av chipsetet) Når du noen ganger ønsker du hadde bodd på Svalbard. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg skal flytte til Sørpolen eller noe jeg jeg Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og nei, det er ikke på grunn av pingvinene Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Kan jeg joine? Så lenge du kan lage mat, og betaler din del av husleia, så ja :!: Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Da må vi nok få oss jobb. Jeg har så vidt råd til et nytt hovedkort, prosessor, RAM og et billig skjermkort. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 når du konstant har noe hw-relatet både i nickname-feltet OG personlig melding-feltet på msn Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg har over klokka får mye nå! Får ikke starta pcen igjenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå