haalo Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det jeg syns er rart er vekselstrøm i et like-strømsapparat. Call me weird if you will Du er inne på noe fornuftig her . Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det jeg syns er rart er vekselstrøm i et like-strømsapparat. Call me weird if you will Du er inne på noe fornuftig her . Hvem har nevnt vekselstrøm? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 230V er sjeldent å se i likestrøm, dessuten er det (for) vanlig å kalle vekselstrøm for 230V. Lenke til kommentar
nets Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 ...du kan banne på at pc-en din har engne tanker og følelser Det er så forbanna sant at det er skummelt. Har hatt litt gretten hardware opp gjennom åra Mens min C2Q er veldig snill og grei ^^ Lenke til kommentar
vinzenT Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 ...du kan banne på at pc-en din har engne tanker og følelser Det er så forbanna sant at det er skummelt. Har hatt litt gretten hardware opp gjennom åra Mens min C2Q er veldig snill og grei ^^ Jeg er kanskje litt overtroisk, men jeg og er sikker(!) på at pc-en min faktisk har tanker og følelser. Kanskje fordi at ting bare slutter å virke for så å virke mye bedre enn før osv. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg er kanskje litt overtroiskJa, det er galskap. Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 ...når du kjører vannkjølingen din med ren dihydrogenmonoksid. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) ...når du kjører vannkjølingen din med ren dihydrogenmonoksid. Jeg har tror ikke jeg har gjort det, men jeg har kjørt den på 96% og redbull Endret 5. januar 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 ...når du kjører vannkjølingen din med ren dihydrogenmonoksid. Skyt meg om jeg tar feil, men betyr ikke det vann? Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 ...når du kjører vannkjølingen din med ren dihydrogenmonoksid. Skyt meg om jeg tar feil, men betyr ikke det vann? Gjør vel det vel. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 ...når du kjører vannkjølingen din med ren dihydrogenmonoksid. Skyt meg om jeg tar feil, men betyr ikke det vann? Jo H2O Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) - Når du har direktenr til daglig leder i nærmeste apotek lagret som "Teknisk Isopropanol" på mobilen. - Når du legger merke til at du ikke har brukt venstrehånda de siste fire timene med BIOS tweaking og restarts og legger merke til at den har ligget på kabinettet hele tiden. (Healing?) - Når du risikerer å drikke isopropanol i stedet for Cola hvis du strekker deg etter drikke mens du leser xbitlabs. - Når du skal stille inn kanalene på TV'en og frustrert som faen leter etter Del-tasten på fjernkontrollen mens TV'en slår seg på. - Når du får Oljelampen på bilen lyser rødt og du leter etter "Clear CMOS" i innholdslisten i bilens ServiceManual. - Når loddebolten tar over for panelovnen som hovedvarmekilde på gutterommet. - Når du spør den foxy dama på Esso om datablad på kondensfjerneren. - Når du bruker mere enn 5min på denne tråden. - Når dette: har mere 10x333 over seg enn at du faktisk har brukt for mye tid på hardware.no de siste 8 årene... Endret 5. januar 2008 av DrErling Lenke til kommentar
Slettet-QjT4b9 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Når du har med kjølepasta i lomma, bare i tilfelle du skulle få bruk for det. PS. Skulle ønske jeg huska på å ha med kjølepasta litt oftere. Har hvertfall begynt å ha med en TP-kabel til alle tider, i tilfelle^^, Hehe, har gått med en tube med Arctic Silver 5 i lomme i et halvt år, og brukt den, så den ligger der av en grunn ...asylsøkerne står uttafor vinduet ditt om vinteren og varmer henda Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 ...når du kjører vannkjølingen din med ren dihydrogenmonoksid. Skyt meg om jeg tar feil, men betyr ikke det vann? Gjør vel det vel. ...når du kjører vannkjølingen din med ren dihydrogenmonoksid. Skyt meg om jeg tar feil, men betyr ikke det vann? Jo H2O Stemmer det ja. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 DrErling vinner med god margin . Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 - Når du spør den foxy dama på Esso om datablad på kondensfjerneren. Akkurat det har irritert meg, på flaska står det bare: Esso Kondensfjerner for drivstoff, bruk 1l pr 250l bensin. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Du vet du har overklokket for mye når du må ha på deg en varmedress type vulkanutforskning når du booter opp pga. strålingen. Lenke til kommentar
nets Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Er vell heller polfarerutstyr pga. ekstremt lave temperaturer? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jo tenkte på det etterpå, og det heter vel egentlig heller ikke varmedress, men stråledress:P Resultatet av en tilsynelatende god ide som ikke var så god likevel. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 ...lista for hva du har laget over hva du skal ha med på tg08 er en halv meter, og du fortsatt ikke har begynt å ramse opp ting egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå