WheelMan Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Når hele Oslo får blackout/brownout når du slår på pcen. Hele byggningen til Netshoposlo fikk blackout når vi prøvd å finne ut hva som var feil med pcen min Haha. Høres ut som PSU-problemer. No shit lol @ netshoposlo :!: Lenke til kommentar
Christianac Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Når du tenker at du må overklokke dama di for å gjøre henne deiligere Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Den var ny, men den med og overklokke dildoen er enda kulere :!: Eventuellt kondomen Endret 1. januar 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Den var ny, men den med og overklokke dildoen er enda kulere :!: beveger meg litt off-topic her nå men jeg mener det har litt relevans. I julegave til en venninne så gav jeg bort en G-punkt stimulator (type "sommerfuglsak som man spenner på seg) på kødd. Den hadde ti programmer med en kontroll-sak der man kunne velge mellom disse. Her om dagen så blei jeg sittende å tenke på hvor moro det måtte ha vært å åpne opp og finne ut hvirdan disse programmene fungerte og lage et interface til den som gjorde at den kunne kobles til PC-en slik at man kunne styre den over internett. Da kunne man jo tilogmed skrive sine egne programmer til den. ... og så tenkte jeg at jeg har alt for lite å gjøre siden jeg faktisk tenkte ut alt dette. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Genialt L4r5, nå som Wireless USB 1.1 kommer, så kan jo faktisk det her funke :!: *se for seg reklameannonse: "Vil du ha litt mere fart i dama?, hva med en wireless PCkontrollert sommerfuglliknende strapon?"* Lenke til kommentar
vinzenT Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Du vet du har overklokket litt for mye når... ...fryseren er den varmeste plassen i huset ...du bruker kjølepasta i stedet for lim ...du har den beste scoren din som bakgrunnsbilde ...du kan banne på at pc-en din har engne tanker og følelser ...det ikke er plass til bilen i garasjen ...når du skal mobbe/erte noen, så snakker du dritt om pc-en hans/hennes ...når du går tur med pc-en kommer sikkert flere super tråd btw. første tråden på lenge jeg har orket å lese gjennom alle sidene på Lenke til kommentar
hamtidamti Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) når al gore kommer på døra di og sier at du bidrar til global oppvarming Endret 21. mai 2008 av hamtidamti Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Den var ny, men den med og overklokke dildoen er enda kulere :!: Eventuellt kondomen Evt bare kjøre dildoen på 230 V istedenfor batteriet som er inni Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Så du tror ikke du hadde svidd motoren om du økte volten med fra 153 til 51 ganger? Endret 2. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 L4r5: Er jo derfor man han fasekjøler Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 LARS da... tenke tenke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Eller kanskje man skal bruke tørris? På en annen side så sier noe meg at man ikke bør ha tørris i nærheten av slike ømfintlige områder Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Du vet du har overklokket litt for mye når... ...fryseren er den varmeste plassen i huset ...du bruker kjølepasta i stedet for lim ...du har den beste scoren din som bakgrunnsbilde ...du kan banne på at pc-en din har engne tanker og følelser ...det ikke er plass til bilen i garasjen ...når du skal mobbe/erte noen, så snakker du dritt om pc-en hans/hennes ...når du går tur med pc-en kommer sikkert flere super tråd btw. første tråden på lenge jeg har orket å lese gjennom alle sidene på Det er hvertfall varmere i frysern enn på rommet mitt nå, bikkjekaldt her... Brrrrrrr... Kjølepasta istedet for lim har jeg faktisk brukt, arctic ceramique er som lim under 0, men ved 50-60c er den relativt flytende (til kjølepasta å være). Meget praktisk! La akkurat Opty 154-scoren min på 4005.36mhz ut som bakgrunnsbilde (hadde xp pro stock bakgrunn før) PC-en har nok ikke sine egne tanker og følelser, men DFI Venus'n til Truls har nok det - den resetter seg i hytt og pine, og har vendetta mot den ene rambrikken i et kvarter før den på mystisk vis funker igjen. I garasjen til Truls er det ikke plass til noen bil, nei. Opty 175'en til Truls har fått gjennomgå en del ganger fra min side, for ikke å snakke om det jævla venuskortet Tur med PC-en har jeg aldri gjort, men hender jo en del av prosessorene havner i sekken når jeg skal til folk. Så du tror ikke du hadde svidd motoren om du økte volten med fra 153 til 51 ganger? En 50% økning i volt går vel greit, uten at den dør av det. Bare kjølingen er god nok (fasekjølt løspenis ). Skjønt, med halvannen spenning synker vel levetiden en del hvis den blir bencha ofte. Forøvrig genial ide til julegave, må teste denne til neste år Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Eller kanskje man skal bruke tørris? På en annen side så sier noe meg at man ikke bør ha tørris i nærheten av slike ømfintlige områder Men du syns ikke det er rart med 230V i slike områder Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det jeg syns er rart er vekselstrøm i et like-strømsapparat. Call me weird if you will Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 ...det ikke er plass til bilen i garasjenHvilken bil? En ekte overklokker selger jo bilen for å få råd til nyeste datadeler... Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Når rommet ditt er som en sauna uten fasekjølinga di. ;D Når du hører strømmåleren din gå klikk,klikk,.klikk,klikk konstant. Når hele huset mister strømmen fordi du skrur på pcn. OSV. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Når hele huset mister strømmen fordi du skrur på pcn. Ja, det har faktisk skjedd Også har vi jo den gangen en nordlenning skulle koke vann på LAN her, ca. 2kW vannkoker + 14 PCer med skjerm er dårlig kombinasjon på samme kurs Endret 2. januar 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Hehe, samme skjedde hos oss en gang. Satt i stua til en venn av meg i et ganske gammelt hus. Hadde EN stikkontakt i hele rommet og tror vi plugga ca 8 PC-er inn i den. Skjedde faktisk ingenting inntil en kar seff snubla i skjøteledningen som gikk til bordet med alle PC-ene. Forskjellen i strøm på så kort tid ødela sikringen helt, tok ca 2 timer å fikse problemet ettersom sikringen gikk hver gang vi starta alle PC-ene etterhvert... Endte opp med at vi måtte skru på en og en PC til sikringen tålte det igjen. Hehehee. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Er da man sier til alle at de må sette alt tilbake på stock clock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå