WheelMan Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 ...når det første du gjør er å klokke cpu og minne før du instalerer xp/vista på en ny pc. Det vil jeg påstå er rimelig idiotisk. Det gjør alltid jeg Jeg å Lenke til kommentar
haalo Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg vil fremdeles påstå at det er idiotisk. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Nå er vel ganske så mange av påstandene i denne tråden ganske så idiotiske, så la oss nå ikke grunne for mye på det. Kom heller med flere forslag Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jeg vil fremdeles påstå at det er idiotisk. Ser ikkje nokon idioti i det Husker at me satt og installerte xp på ein pc, mens vi kjørte tørris på han under enten HWlan eller TeX (husker ikkje) Lenke til kommentar
errgo Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Når pcen smelter. Når hele Oslo får blackout/brownout når du slår på pcen. Lenke til kommentar
WD- Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Når du starter tredje verdenskrig idet du slår på PC-en. Lenke til kommentar
Illuvatar Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Når pcen smelter. Når hele Oslo får blackout/brownout når du slår på pcen. Når Oddekalven kjører inn døra di i sin nye "miljøbåt" fordi strømfobruket ditt tilsvarer en liten by hver gang du skrur på PC-en. Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 NÅR det e meir fyrverkeri inni kabinettet enn det er i hele norge tilsammen!! GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN! Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Når den 1500w strømmførsyninga di begynner å hyle å kvine pga. strømmforbruket. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Når du bruker PC-en som en ovn i vinter (Når du skriver pc' n så blir det automatisk til PC-en, lol) Endret 31. desember 2007 av WD40 Lenke til kommentar
truaim Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Når NASA ringer deg etter du slo rekorden i LAPACK og spør om de kan låne PC-en din. Endret 31. desember 2007 av truaim Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Når du bruker PC-en som en ovn i vinter PCen min er eneste varmekilde jeg har på rommet om vinteren Lenke til kommentar
ssdrive Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 når du begynner å sniffe røyk fra den brennende pc-en :!: Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) (Når du skriver pc' n så blir det automatisk til PC-en, lol)Hva er så "LOL" med det? Syns du det er morsomt å skrive riktig norsk? Endret 31. desember 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Når du driter i innkjøp av raketter fordi du veit at hele byen ikke ser noe annet enn det grønne lysglimtet fra ditt hus når du, for begivenheten, overklokker til sprakende størrelser, fulgt av en sjokkbølge. Når du faktisk er på forumet og skriver på denne tiden. Endret 31. desember 2007 av LostOblivion Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Når du bruker PC-en som en ovn i vinter PCen min er eneste varmekilde jeg har på rommet om vinteren Samme her, eller mer nøyaktig pc'ene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg vil fremdeles påstå at det er idiotisk. Ser ikkje nokon idioti i det Husker at me satt og installerte xp på ein pc, mens vi kjørte tørris på han under enten HWlan eller TeX (husker ikkje) Det var nok HWlan, stoolman satt meg til og installere xp på en tørriskjølt maskin... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Snakker om sløs av tørris :!: Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Når hele Oslo får blackout/brownout når du slår på pcen. Hele byggningen til Netshoposlo fikk blackout når vi prøvd å finne ut hva som var feil med pcen min Lenke til kommentar
haalo Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Når hele Oslo får blackout/brownout når du slår på pcen. Hele byggningen til Netshoposlo fikk blackout når vi prøvd å finne ut hva som var feil med pcen min Haha. Høres ut som PSU-problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå