r0lfi Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hei, Som dere ser i topic så er jeg på jakt etter en ny LCD skjerm. Jeg tenkte kanskje på DELL E248WFP? Er det noen som har noen bedre tips til en ny skjerm.? Helst ikke over 6000,- på forhånd takk :-) Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) sjekk denne forumtråden selv har jeg en acer p243w jeg er ganske fornøyd med Endret 11. desember 2007 av Dewil Lenke til kommentar
badmuslim Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 tenk ut om du vil ha tn panel eller et bedre. sjekk heller ut denne tråden...hehe Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 sjekk også denne http://en.wikipedia.org/wiki/TFT_LCD står litt div om de forskjellige paneltypene Lenke til kommentar
peffi Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) NEC har en ny som heter 2490WUXI. Den får bra kritikk på brukerforumer på både bildebehandling og spill. Har et H-IPS panel som er bedre enn TN og forskjellige VA-paneler. Det eneste problemet er at denne vistnok ikke selges i Europa... I USA koster den fra 1100$ og 1200$ hos DELL. Ellers så tror jeg en Samsung 245T er bra. Kommer an på hva du skal bruke den til. For kun til spill så velg et raskt TN-panel. Endret 12. desember 2007 av peffi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå