gorber Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hei! Tenkte kanskje at noen av dere kunne synes denne ville være kul å vite om. Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg har hørt at slike stillinger i utlandet er skikkelige drittjobber, langt verre enn her hjemme. Lav lønn, høyt press og lite utfordrende arbeidsoppgaver. Det er godt mulig jeg tar feil, men jeg skjønner uansett ikke helt hvorfor man skal reise til utlandet for å få en dårligere jobb enn de fleste kan få innenlands. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Fordi det er i utlandet? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Sikkert en knall jobb det der! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 ser jo ut som en helt vanlig support-stilling, ikke noe spennende med det utenom at den er i irland Lenke til kommentar
gorber Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Akkurat, det var det jeg ville frem til. Flott for en 20år (drittlei av Norge) ungdom, er det ikke? Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Grei mulighet det der. Rar ting og skrive i annonsen men: "Aldri si nei til en kunde, selv når du ikke kan hjelpe" Endret 13. desember 2007 av -JørgenG- Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Det er da normalt. Ingenting heter "nei, kan ikke hjelpe deg". Det heter "jeg skal sjekke det nærmere, så ringer jeg deg opp igjen" Endret 13. desember 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
filtvet2 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Gode telefonegenskaper! Herregud. Dette måtte være den siste jobben i verden jeg ville tatt..... Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Det er da normalt. Ingenting heter "nei, kan ikke hjelpe deg". Det heter "jeg skal sjekke det nærmere, så ringer jeg deg opp igjen" Folk lurer på det utroligste, hvis det ikke er noe man skal svare på eller som er utenom ansvarsområde for firmaet så informerer jeg høflig om at jeg ikke kan hjelpe med det. Evt. at de må henvende seg til en annen instans. Man kan ikke svare på alt. EDIT: Ja det er nok den innstillingen man bør ha, men om man er realistisk så vet man at det er ting man ikke skal svare på. Endret 16. desember 2007 av -JørgenG- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå