Keiseren av Grønland Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Er det noen som har kjøpt seg Timeshift til PS3 her eller? Jeg skal kjøpe det imorgen etter en utrolig god opplevelse med demoen. Lurer på hvordan onlinedelen er, er det så gøy som en skulle tro? Det var bare helt latterlig gøy å fryse tiden, ta våpenet fra noen og se dem forbløffet etterpå. Men har litt vanskelig for å skjønne hvordan dette skal fungere på nett. De som har det, add meg gjerne så jeg har noen normenn å spille mot. PSN ID: Marius- Endret 11. desember 2007 av Ramius Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Eg har testa timeshiFt demoen...rare greier...spillet stoppa opp med jamne mellomrom..fleire sekunds lagg...det var noko seriøst gale med den demoen..satser nok på att retail er bedre...men ikkje noko 499kr tittel.. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Jeg hadde ikke det problemet. Syntes mange har lett for å undervurdere dette spillet. Leste nettopp i et intervju at de har nøkkepersoner fra FEAR og Scarface der. Hele målet deres er å tilføre FPS sjangeren et unikt tidsvåpen som endrer spillbarheten, og det syntes jeg at de har klart. I tillegg er grafikken også undervurdert. Er det noen i det hele tatt som ikke likte den? - Kjøpte spillet i dag og må si jeg er storfornøyd. Det har en unik spillbarhet som jeg aldri blir lei av. Hvor gøy er det ikke å sjefe med tiden på utallige forskjellige måter? Dette må være på topplista av strategiske FPS spill Endret 13. desember 2007 av Ramius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå