Tanner Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 trenger et godt og gratis filmredigerings program! har prøvd windows movie maker, men du duger jo ikke! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Vi har et eget forum for videoredigering og video. Kan anbefale deg til å se i denne tråden. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 ja, jeg har sliti litt med den der jeg å...vanskelig å finne no bra faktisk Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Har hatt erfaringer med Adobe Premiere Pro, noke som er et veldig bra program. Er sikkert ikkje billig, eg veit ikkje i med at eg bare har prøvd. Lenke til kommentar
Azper Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Vegas er et godt sted å starte. En grei inngangsport i videoredigering, men det har noen mangler i forhold til premiere. "What happens in Vegas, stays in Vegas" Endret 18. desember 2007 av Azper Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Har hatt erfaringer med Adobe Premiere Pro, noke som er et veldig bra program.Er sikkert ikkje billig, eg veit ikkje i med at eg bare har prøvd. Vegas er et godt sted å starte.En grei inngangsport i videoredigering, men det har noen mangler i forhold til premiere. "What happens in Vegas, stays in Vegas" Nå spurte trådstarter om et gratis program. Vegas 8 koster 3000 kroner og Premiere Pro koster 6000 kroner. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hei, Jeg vil anbefale deg å ta en kikk på Open Source Alternative. Her søker man bare etter foreksempel Premiere, så kommer det opp et gratisalternativ. De fleste programmene man finner til videoredigering er dessverre til Linux riktignok, noe som er litt sørgelig. Du har forøvrig Jahshaka (som jeg ikke har prøvd). Det er til å lage effekter med, men jeg tror du har klippe muligheter også. Bare tips. Ellers så har både Premiere og Vegas en prøvetid på 30 dager. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Bare tips. Ellers så har både Premiere og Vegas en prøvetid på 30 dager. Når du sier det så, er bare å formatere PC-en hver 30. dag. Egentlig ikke så veldig mye jobb hvis man har ekstern harddisk (noe jeg har) og ikke har så mye rart innstalert på PC-en . Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Du har et poeng der. Det er en av mulighetene .. Så har du en andre mulighet, og derretter å kjøpe det (som jeg faktisk har nå, får programvaren gjennom skolen). Lenke til kommentar
Spöka Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Vegas^^ Lett og brukervennlig - så avansert som du vil ha det til. Du trenger jo ikke rote rundt med fargekorrigering (OoO og bluescreen) og effekter i hytt og pine til å begynne med Endret 23. desember 2007 av Spöka Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Vegas er nevnt før, og er fremdeles ikke gratis.. Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Magix Movie Edit Pro, ver. 11, er heller ikke gratis, men koster nå bare ca 350 kr på nettet. Og programmet gir deg utrolig mange muligheter. Lenke til kommentar
Spöka Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Vegas er nevnt før, og er fremdeles ikke gratis.. Oops... sorry! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg