Notatblokk Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Har kjøpt Tabula Rasa via PlayNC sine sider, men noe feil skjedde da vi skulle validere VISA-kortet som vi betalte med. Det kommer "Fraud Suspicion"! Og det kan jeg jo trygt si at det ikke er Så vi prøver å få tak i dem, men jeg har ikke sjans til å finne noe mail eller måte å ta kontakt på ! Og det begynner jo å bli sånn to dager siden vi betalte og jeg er sugen på å spille.. Noen som har vært borti det samme problemet, eller kan være så snill å gi meg en eller annen måte å komme i kontakt med noen som kan hjelpe meg/oss? Helst ikke telefon, da jeg ser for meg det kan bli en veldig dyr samtale.. Endret 12. desember 2007 av Juliess Lenke til kommentar
jH- Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Her var ihvertfall en liste over mulige kontakter. Er siden til selskapet (NCSoft) som står bak PlayNC.com. Håper det gjør susen. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Ja, vi var innpå der (tror det er den eneste måten å få kontakt på?), og selv om vi ikke fikk noe svar er problemet løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå