Ondskapen Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg har da tenkt og designe min egen t-skjorte, og lurte på om folk hadde en butikk og anbefale? Gjerne en som har postoppkrav som betalingsmulighet. Lenke til kommentar
Dudli Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 http://www.spreadshirt.net/no/NO/T-Skjorte...readshirt-1342/ Tror ikke de har postoppkrav, men du har i så fall mange muligheter når du designer T-skjorter. Lenke til kommentar
Vralteladden Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Jepp Spreadshirt funker fint! Men tviler på at du får det i oppkrav, det blir sendt fra Tyskland. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg har kjøpt noen gensere på spreadshirt, bare betalte instant med visa. Har aldri hatt noe problem så er en trygg side å handle på Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Hvordan var kvaliteten på varene derfra? Rekker jeg og få pakken før jul hvis jeg bestiller i dag? Lenke til kommentar
Dudli Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Min leveranse ble levert på 4 dager. Topp kvalitet. Bestilte T-skjorter. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Herlig, får vell bestille derfra da. Takker for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå