Gå til innhold

Portal/Orange Box på Linux?

Anbefalte innlegg

Overskriften sier vel det meste. Er dette mulig? Vil veldig gjerne vite, da mine planer om å kjøre en personlig boikott av M$ har vokst seg meget sterke da Drittdowns XP ser ut til å ha gitt opp og trynt ca ti ganger de siste par timene, og mitt ønske om Linux har blitt kolossalt. (Nei, jeg har ikke planer om Vista!)

For å si det sånn så ønsker jeg for øyeblikket helst å omprogrammere hele windows-mappen med en veldig stør øks...

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om The Orange Box fungerer eller ikke på Linux, men jeg vet at XP ikke skal klikke 10 ganger hver tine... Jeg er 99% sikker på at det er brukerfeil, eller evt. feil med selve PCen.

Prøv å reinstaller/formater systemdisken din du, så bør det aller meste ordne seg ;)

Lenke til kommentar

Det går sikkert an å emulere det (Wine, Cedega, osv.), men innholdet i Orange Box kommer nok aldri til å kjøre native i linux.

Forresten er det sannsynligvis mer din feil enn Microsofts om XP har trynt ti ganger de siste par timene.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Vel, PC-en min har X1800 mobile, 2Ghz dualcore og 2GB RAM, så laveste grafikkinstillinger burde gå fint hvis det er hardware (tror jeg). Kan heller ikke tenke meg noen annen feil, utenom noe brodern har bladd opp, og det ser ut som noe "frame memory" greier. Bilde fryser, lyder hakker, før skjermen går svart, etterfulgt av tilfeldige pixler som skrur seg på før det enten fryser totalt og jeg må restarte eller det går tilbake til vanlig (når jeg spiller Portal).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...