sirin Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hei! Har lest litt rundt her inne nå. Lurer på om jeg kan bruke en nintendo WII kjøpt i USA her i Norge? Takknemlig for alle svar Har fått tilbud om dette: the ninendo wII system 2 remotes 1 nunchuck remote and the following games: smackdown vs raw 2008 sonic and the secret rings wii play-5 games on the dvd wii sports-5 games on the dvd mario party 8 for 450 dollar + porto (37) = en helt grei pris, eller? Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Hei! Har lest litt rundt her inne nå. Lurer på om jeg kan bruke en nintendo WII kjøpt i USA her i Norge? Takknemlig for alle svar Har fått tilbud om dette: the ninendo wII system 2 remotes 1 nunchuck remote and the following games: smackdown vs raw 2008 sonic and the secret rings wii play-5 games on the dvd wii sports-5 games on the dvd mario party 8 for 450 dollar + porto (37) = en helt grei pris, eller? Men jeg ville ikke gjort det. Har selv modifisert PS1, PS2,Xbox, Xbox360, GameCube & Wii, med helt enorme muligheter Og en PS3 som bare står der Selvfølgelig kan du bruke den. Men ikke med spill kjøpt i Norge = pal. Endret 11. desember 2007 av JollyRoger57 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 2 Wiimotes men bare en Nunchuck? Lenke til kommentar
sirin Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 2 Wiimotes men bare en Nunchuck? Ja. Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 2 Wiimotes men bare en Nunchuck? Ja. Og du fikk svar på det du spurte om Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hei! Har lest litt rundt her inne nå. Lurer på om jeg kan bruke en nintendo WII kjøpt i USA her i Norge? Takknemlig for alle svar Har fått tilbud om dette: the ninendo wII system 2 remotes 1 nunchuck remote and the following games: smackdown vs raw 2008 sonic and the secret rings wii play-5 games on the dvd wii sports-5 games on the dvd mario party 8 for 450 dollar + porto (37) = en helt grei pris, eller? Det er nok en grei pris, men personlig liker jeg ingen av de spilla der, pluss at Wii sports følger med i pakken uansett. Men liker du spilla så er det nok Lenke til kommentar
sirin Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Takk for svar! Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Du kan bruke en US Wii i Norge, men du kan ikke kjøpe PAL-spill (som er standarden i Europa og Australia) og du må ha en strømomformer slik at den amerikanske Wiien ikke ødelegges - 220V (fra støpselet ditt) til 110V (til Wiien). Eventuelt kan du bruke denne, noe jeg selv gjør og er fornøyd med. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Med en amerikansk Wii så får du jo også muligheten til å kjøpe spillene til en billigere penge fra over dammen. I det lange løp så tjener du nok inn en del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå