Sinnsyk asylaspirant Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hallo. Er det noen som har sett filmen "DET FORSØMTE FORÅR"? Jeg skal om det i en skoleoppgave og jeg trenger helt enkelt å vite hvordan filmen slutter. Ble avbrutt der hvor Lektor Blomme dauer. Er ikke greit å skrive referat når man ikke kjenner til slutten heller. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hallo. Er det noen som har sett filmen "DET FORSØMTE FORÅR"? Jeg skal om det i en skoleoppgave og jeg trenger helt enkelt å vite hvordan filmen slutter. Ble avbrutt der hvor Lektor Blomme dauer. Er ikke greit å skrive referat når man ikke kjenner til slutten heller. Du kan lese slutten av boka Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Du kan lese slutten av boka Så det finnes en bok, altså? Det var nytt for meg! Noen må ha sett den. Mener den har gått et par ganger på NRK. Filmen er tross alt ikke eldre enn 1993. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå