AnaXyd Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Heisann! Hvis dere har hørt om Snippetmaster, er dette en bra editor jeg bruker per dags dato. Men det koster penger for "Pro" versjonen av den. Ser også at Nettby bruker omtrent den samme editoren. Det finnes ikke en gratisversjon, lignende denne da? Eller kanskje en bedre en? Setter pris på svar.. Lenke til kommentar
NorskFirefox Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 TinyMCE - Gratis og nokså avansert. - Men er mer javascript enn php når det kommer til online wysiwyg editorer. Lenke til kommentar
chris112 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Jeg vil også anbefale deg TinyMCE. Er en utrolig bra, og relativt lett å lage egne plugins til den Endret 16. desember 2007 av chris112 Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Liker ikke orginalen av TinyMCE. Litt buget, også burde en ny linje vært <br /> ikke en paragraf. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 også burde en ny linje vært <br /> ikke en paragraf.Eh.... Nei? En paragraf er riktig. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Vet du om noen "forks" som er bedre enn originalen da? også burde en ny linje vært <br /> ikke en paragraf.Eh.... Nei? En paragraf er riktig. Å bruke paragrafer istedet for linebreaks blir vel strengt tatt feil. Hva har vi ellers <br /> til da? Endret 16. desember 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg ønsker og ha <br /> istedet for <p>. Noen som vet hvordan? Lenke til kommentar
eifoerde Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 TinyMCE er vel den som nettby bruker Selv så er eg fått for vane å bruke FCKeditor, loader ørlite grann raskere enn TinyMCE gjør og så vidt eg husker Lenke til kommentar
Peter Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Linjeskift -> Paragraf er helt riktig. Det er dårlig språkskikk å tvinge inn linjeskift i et avsnitt, med noen få unntak. Rart at ikke flere har lagt merke til dette ved å lese aviser, og andre tidsskrift? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Linjeskift -> Paragraf er helt riktig. Det er dårlig språkskikk å tvinge inn linjeskift i et avsnitt, med noen få unntak. Rart at ikke flere har lagt merke til dette ved å lese aviser, og andre tidsskrift? I tillegg er det jo standard oppførsel i f.eks Word og OpenOffice. Endret 17. desember 2007 av Ernie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå