P-in-P Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hei! Skulle hatt et program som setter kopieringer/utklippinger i kø for meg slik at windows ikke bruker så usakelig langt tid på å kopiere. Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Det norske VikingCopy funker til den jobben Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Ser ikke ut til å være så godt kjent så en link hadde vært fint Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hadde du tatt ett søk på google hadde du funnet det på første treff.... http://torhenning.net/vikingcopy/files/win..._beta_win32.exe Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Jasså? Men ser ikke ut som den setter overføringene i kø så langt jeg kan se, men skal teste det når jeg kommer hjem i tilfelle jeg tar feil Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Fant ut at det var totalt ubrukelig til mitt formål. Det setter ikke flere overføringer i kø og det er kun mulighet for å kopiere og ikke flytte. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Fant ut at det var totalt ubrukelig til mitt formål. Det setter ikke flere overføringer i kø og det er kun mulighet for å kopiere og ikke flytte. Flere overføringer blir satt i kø, men de blir satt i en og samme kø av den enkle grunn at flere kopieringer samtidig kjører kopieringshastigheten ned i grøfta. Når det gjelder flyttemulighet så har jeg notert meg det bak øret og håper å få implementert det etterhvert. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Ja, jeg la merke til at de av og til ble satt i samme køa, det er bra og akkurat det jeg er ute etter. Det ser ut til at du har en bug i programmet ditt som gjør at det starter flere overføringer med egne vindu hvis du kopierer over fra flere disker/partisjoner i en gang. Selv har jeg 6 disker og 8 partisjoner og der ble det litt kluss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå