Gå til innhold

Jeg har fått gult belte i Jujitsu :D

Aleks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man står ikke uansett.

Rødt belte? Det er det høyeste som er, det er bare den som har ansvar for og bringe kampsporten videre som har elns.

Hvis jeg får en pistol og vi starter 10 meter unna så kan jeg sloss :D

ikke det jeg trente, sort er det som gjelder...

men, ok, du har pistol, jeg har kniv, så kan vi snakke 10 meter :)

Lenke til kommentar

Kan du noe sånn supertriks mot pistol eller skal du bare kaste kniven på meg? :p

Det er svart som gjelder i alle klubber, tror det bare er en som har rødt belte. Han er ofte i slekt med grunnleggeren av kampsporten, men ikke alltid :)

Endret av Aleksmyy
Lenke til kommentar
Det er svart som gjelder i alle klubber, tror det bare er en som har rødt belte. Han er ofte i slekt med grunnleggeren av kampsporten, men ikke alltid :)

Jeg mener å huske at 5.dan grad svart er rødt med blå stiper og innehas av presidenten i det internasjonale jujutsu-forbundet?

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Man står ikke uansett.

Rødt belte? Det er det høyeste som er, det er bare den som har ansvar for og bringe kampsporten videre som har elns.

Hvis jeg får en pistol og vi starter 10 meter unna så kan jeg sloss :D

feiging :p

jo du står uansett, avhengig av om du går barne, ungdoms, eller voksen parti, om de har slike inndelinger da.. husker en liten bosner unge på barnepartiet der jeg gikk første delen av treninga, han bare løp rundt og hylte : ÆÆÆÆÆ NESEBLOD min tur din tur 12345678910.. og han hadde blått sist jeg så han... men det er jo barnepartiet da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...