Gå til innhold

Hva er det dyreste en kan kjøpe med mobilen?

oye

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ca. 5000 for mye betalt på mitt abonnement og får ikke beløpet utbetalt, eller overført til neste år. Trenger gode tips til hva jeg kan svi av dette på. Husk det må betales MED mobilen.

Hvordan i all verden klarte du dette? Du skal nok få pengene tilbake, så lenge du har betalt på forskudd og ikke brukt tjenestene...

Lenke til kommentar

se på sonen osv.. å svar på kokuranser.. koster vanlig vis 20 kr per medlig på alt men på viasat 4 koster det 30 kr.. penger går fort vis du sender inn mange svar på konkuranser.. eller du kan kjøp poeng på deiligst.no ellers www.nordicmafia.net kan du kjøpe poeng du kan bruke på spillet.. eller jamba.no å kjøpe spill osv til mobilen.. eller det beste av alt å ringe telesex koster skjorta..

Lenke til kommentar
Får mobil og og 8000 i året å ringe for der jeg jobber.

Hva slags operatør bruker du?

Hos Netcom så kan du hvertfall kjøpe kontantkort med mobilen. Føre over penger til kontantkort, ifra ditt abonemang og det kommer på regningen din.

Regner med at du skal forsette i firmaet som du jobber i år, neste år også. Ta kontakt med og spør før du kjøper tjenester som ikke er jobb realatert først. Blir du ferkset, så kan du risikere å bli sparka.

Lenke til kommentar

Vi har trådløs bedrift fra Netcom på jobben. Alle får et fast beløp dekt hvert år, bruk utover dette må betales selv.

Ser at jeg kan lade opp andres kontantkort på netcom.no, så jeg kan prøve å inngå en deal med noen. Ganske genialt! Det er imidlertid tillatt med max 1000kr per måned, så jeg mottar gjerne flere forslag. Ringetoner, spill og sånt er lite interessant. Det beste hadde vært om en kunne kjøpe et eller annet håndfast med telefonen.

Lenke til kommentar
Kjøp deg et kontantkort abonnement hos Netcom, og fyll det opp. Deretter sier du opp abonnementet og får saldoen utbetalt.

hehe.. tenkte det samme!

Gå til en butikk kjøp deg 5 kontantkort, gå hjem og registrer kontantkortene på internett.

Vær obs på at det koster deg 100kr i etablering!

Fyll hvert nr med 1000kr.

sjekk om alt er overført og slikt, deretter ringer til kundeservice og sier opp hvert nr.

Det vil koste deg 50kr i gebyr for å få utbetalt saldoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...