TheNarsissist Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Hei jeg har et lite problem siden internett explore ikke funker på PC-en lenger og jeg har prøvd alt.Tilogmed snakka med Microsoft support,har jeg ikke noe valg.Jeg må fortsette med opera.Men det er et problem,når jeg skal lese eposten min i msn kommer det bare opp (Se ned) Hvordan kan jeg gjøre sånn at eposten blir åpna i opera?Vil gjerne få leste eposten min kjønner dere. Hvis det ikke er noen løsning på det anbefal gjerne en annen nettleser som jeg kan få gjort det i.Beklager alle skrive feilene. Siden kan ikke vises Siden du ser etter, er for øyeblikket ikke tilgjengelig. Web-området kan ha tekniske problemer, eller det kan være at du må justere leserinnstillingene. Hvis du vil prøve å reparere problemer med nettverkstilkoblingen, klikker du Verktøy og deretter Diagnostiser tilkoblingsproblemer... Andre mulige alternativer: Klikk Oppdater, eller prøv på nytt senere. Hvis du skrev inn adressen til siden på adresselinjen, må du kontrollere at den er riktig stavet. Hvis du vil kontrollere tilkoblingsinnstillingene, velger du Alternativer for Internett på Verktøy-menyen. I kategorien Tilkoblinger velger du Innstillinger. Innstillingene skal være de samme som dem som gis av systemansvarlig for lokalnettet (LAN) eller Internett-leverandøren (ISP). Se om Internett-tilkoblingsinnstillingene oppdages. Du kan angi at Microsoft Windows skal undersøke nettverket og automatisk gjenkjenne nettverkstilkoblingsinnstillingene (hvis nettverksansvarlig har aktivert denne innstillingen). Klikk Verktøy-menyen, og klikk deretter Alternativer for Internett. Klikk LAN-innstillinger i kategorien Tilkoblinger. Velg Identifiser innstillinger automatisk, og klikk deretter OK. Noen områder krever 128-biters tilkoblingssikkerhet. Velg Om Internet Explorer på Hjelp-menyen for å bestemme hvilken grad av sikkerhet du har installert. Hvis du prøver å gå til et sikkert område, må du kontrollere at det er støttet av sikkerhetsinnstillingene. Velg Alternativer for Internett på Verktøy-menyen. I kategorien Avansert blar du nedover til avsnittet Sikkerhet og merker av for innstillinger for SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0, PCT 1.0. Klikk Tilbake-knappen hvis du vil prøve en annen kobling. Finner ikke server eller DNS-feil Internet Explorer Endret 11. desember 2007 av andersio Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Tror muligens dette er løsningen. http://www.opera.com/support/search/view/843/ og hvis det er det...herregud Microsoft, skjerp dere! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Du kan jo logge inn på mail acc. din for å skjekke mailen der. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Du kan jo logge inn på mail acc. din for å skjekke mailen der. Hva er mail acc? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 hotmail er det ikke noe problem å benytte i Opera. Ønsker man derimot å benytte Operas (eller et hvilket som helst annet ikke-microsoft mailprogram) til å lese epost med må jeg skuffe deg: Hotmail støtter nemlig ikke pop (en standard for å overføre epost) eller imap. Dvs, jeg lyver litt: jeg mener å ha hørt man kan betale for å få pop-støtte fra msn/hotmail. Så hvis man ønsker å benytte en mailklient til å lese epost: skaff seg en skikkelig epostadresse fra f.eks. gmail, yahoo, start.no, home.no, etc... En hotmail-konto vil derimot prøve å hindre brukeren til å benytte ikke-MS programvare. Hurra Ja, jeg kan også bekrefte at hotmail.com før krevde at man maskerte seg som IE i stedenfor Opera. Det samme gjaldt i sin tid omtrent samtlige ms-sider. Men trodde ikke det var slik lengre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå