-Mr.T- Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ambisjoner har de i alle fall, det skal være vist og sikkert. Jeg ser ikke helt hvordan de skal klare å gjennomføre det karaktersystemet om å før karakterer fra 1 spill over til 2 og 3. Tenk at du har en level 50 char fra spill 1 og skal begynne på spill 2. Enten må begynnelsen være tilpasset en level 50 char eller så blir det for lett. Da får man likevell det problemet at de som starter på nummer 2 egentlig må spille nummer 1 så de har mulighet for å overleve. Om de derimot lager spill 2 lett i starter og bygger det opp til du kommer til level 50, så blir det spillet kjedelig for de som har en level 50 char og dermed får et alt for lett spill. Jeg tror ikke det blir å fungere det systemet. I God of War 2 starter du nesten som Gud og blir etter vært strippet for kreftene. Det er et kjempesystem synes jeg, du begynner nesten på scratch men får følelsen at det er naturlig at du begynner der. Er absolutt potensialer i spillet og jeg ser litt frem til det. Får håpe det lever opp til forventingene. Å sette Lord of the Rings som "standarden" er ufattelig høye ambisjoner av dem i alle fall. I ekspansjonspakken til Baldur's Gate 2 så får du fortsette der du slapp i originalen, altså du får lage en lvl 20 character. Det er jo fullt mulig å gjøre det samme med dette spillet, om det skal være en trilogi. Eventuelt så kan de jo benytte et lvl-scaling-system. Flere muligheter. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 wow. Synns dette var eit spill som herma etter ein del spill titlar. Dmc, gow, d2. Noen som la merke til at noen av robottene lignet på "dog" i hl 2? Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ser ganske stilig ut dette her. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ambisjoner har de i alle fall, det skal være vist og sikkert. Jeg ser ikke helt hvordan de skal klare å gjennomføre det karaktersystemet om å før karakterer fra 1 spill over til 2 og 3. Tenk at du har en level 50 char fra spill 1 og skal begynne på spill 2. Enten må begynnelsen være tilpasset en level 50 char eller så blir det for lett. Da får man likevell det problemet at de som starter på nummer 2 egentlig må spille nummer 1 så de har mulighet for å overleve. Om de derimot lager spill 2 lett i starter og bygger det opp til du kommer til level 50, så blir det spillet kjedelig for de som har en level 50 char og dermed får et alt for lett spill. Jeg tror ikke det blir å fungere det systemet. I God of War 2 starter du nesten som Gud og blir etter vært strippet for kreftene. Det er et kjempesystem synes jeg, du begynner nesten på scratch men får følelsen at det er naturlig at du begynner der. Er absolutt potensialer i spillet og jeg ser litt frem til det. Får håpe det lever opp til forventingene. Å sette Lord of the Rings som "standarden" er ufattelig høye ambisjoner av dem i alle fall. Ikke no prob. De som har karakterer fra nr. 1 får bruke denne. De som ikke har det, kan lage seg en ny, som er tilsvarende en level 50 fra første spillet. Eller kan det brukes level scaling.. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Too Human var egentleg eit spel eg hadde lagt på hylla -- for godt. Men no etter denne youtube videoen, må eg seie at eg har har fått opp att intressa for denne tittelen. Gledar meg veldig til å sjå meir ifrå denne tittelen. Ser utruleg bra ut. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Med tanke på at Videoen er fra April (stemmer ikke det??)... så ser det jo sikkert enda bedre ut nå..? Og når det gjelder bruk av karakter fra første spill i neste spill, Oblivion har jo noe sånt som at vanskelighetsgraden på motstanderne er tilpasset hvor høyt du har kommet i level? Ikke sant? Samme kan jo de bruke.. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Too_Human Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg er helt enig med deg Erigo. Tror Too Human blir et kunstverk av et spill. Dessverre kommer spillet til å få blandet mottakelse av kritikerne, delvis fordi det kommer til å ha diverse spilltekniske svakheter, forsterket av fordommer fra tidligere visninger. Salgsmessig frykter jeg en gedigen flopp, men ser for at meg at spillet får en rimelig stor, lojal fanbase rundt seg, og blir en skikkelig kultklassiker. Et spill som dras fram igjen ofte for å vise hvor "fantastisk et spill kan være" om en 15-20 år Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Med tanke på at Videoen er fra April (stemmer ikke det??)... så ser det jo sikkert enda bedre ut nå..? Og når det gjelder bruk av karakter fra første spill i neste spill, Oblivion har jo noe sånt som at vanskelighetsgraden på motstanderne er tilpasset hvor høyt du har kommet i level? Ikke sant? Samme kan jo de bruke.. Jau, det ser nok, og spelar nok endo betre no. Det er jo same opplegget med Mass Effect. Der utviklar historia seg i ei viss retning etter kvart som du gjer visse val - og fortsettjinga på historia skal visstnok bli påvirka av dette. Blir spanande å sjå kor stor grad dette gjeld. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Og når det gjelder bruk av karakter fra første spill i neste spill, Oblivion har jo noe sånt som at vanskelighetsgraden på motstanderne er tilpasset hvor høyt du har kommet i level? Ikke sant? Samme kan jo de bruke.. Håper jeg ikke.. Det var noe av det som ødela litt av Oblvivion for min del. Det er gøy å gå tilbake til et sted å ta de monsterne som det var umulig å ta for noe levler siden.. Håper virkelig de putter inn et slikt system. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 I ekspansjonspakken til Baldur's Gate 2 så får du fortsette der du slapp i originalen, altså du får lage en lvl 20 character. Det er jo fullt mulig å gjøre det samme med dette spillet, om det skal være en trilogi. Eventuelt så kan de jo benytte et lvl-scaling-system. Flere muligheter. Ja der sier du noe jeg har glemt, slik var det og i ekspansjonspakkene til Neverwinter Nights og, hadde jeg fullstendig glemt. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Og når det gjelder bruk av karakter fra første spill i neste spill, Oblivion har jo noe sånt som at vanskelighetsgraden på motstanderne er tilpasset hvor høyt du har kommet i level? Ikke sant? Samme kan jo de bruke.. Håper jeg ikke.. Det var noe av det som ødela litt av Oblvivion for min del. Det er gøy å gå tilbake til et sted å ta de monsterne som det var umulig å ta for noe levler siden.. Håper virkelig de putter inn et slikt system. For RPG spill er lvl scaling en dum ting, enig. Men dette er snakk om et veldig skillbasert action-rollespill, og det ville være veldig irriterende å måtte backtracke for så å levle opp, bare for å klare fiender. Dette er nok et "korridor" spill, du går fra et "restricted area" til det neste, sannsynligvis er også spillet linært, og ikke fritt. Da funker det særdeles dårlig med grinding og questing for å klare å komme videre. Endret 12. desember 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Synes det ser veldig lovende ut. Skal helt klart sjekkes ut når det nærmer seg release. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Har fulgt med dette spillet ganske lenge nå, trodde det kom til å floppe en liten stund, men det tar seg opp. Alt i alt tror jeg spillet kommer til å bli helt ok, eller veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå