Eriqo Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Har lest litt idag og sett noen "Footages" om Too Human. Dette spillet ser så sinnsykt fett ut at jeg holder på å dø. En action-fyllt RPG hvor man kan customize sin egen karakter og sammenligne med vennene sine. Man får forskjellige rustninger osv ved å utføre ting i spillet. Man må ikke gjøre såkalte "Missions", men man kan også gå rundt og oppleve de store områdene. Og enda mer herlig enn at det kommer i Februar, er at det kommer 2 til. Altså en Triologi. http://www.youtube.com/watch?v=lEMeiYScKdU Andre enn jeg som GARANTERT skal ha dette spillet? Og hva er deres oppfatning av spillet? :love: :love: :love: Endret 11. desember 2007 av Eriqo Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Ser ut som et greit spill. Hvis de får til historien, slåssinga og kamerastyringen, så kan det bli et veldig bra spill. Har mer trua på Ninja Gaiden 2, men jeg vet at de ikke kan sammenliknes helt... Og det heter trilogi, ikke triologi. Endret 11. desember 2007 av Lygre Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Ser ut som et greit spill. Hvis de får til historien, slåssinga og kamerastyringen, så kan det bli et veldig bra spill. Har mer trua på Ninja Gaiden 2, men jeg vet at de ikke kan sammenliknes helt... Og det heter trilogi, ikke triologi. Hvis du ser på linken jeg skrev, så ser det ut som de får virkelig til kameraet. Nei, man kan forsåvidt ikke sammenligne de 2 spillene. Min oppfatning av Ninja Gaiden 2, er BLOD, Slåss og boss. Klassisk, men jeg vurderer å kjøpe det når det kommer. Too Human er litt mer RPG. Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Lurer på hvordan de skal få til at man kan ta å fortsette med karakteren sin fra det første spillet og gjennom hele serien. Også 4 player online co-op. Første gang det gjøres i et rollespill tror jeg. Men tror heller TH er mer et action hack n slash spill med rollespillelementer enn et rollespill. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Lurer på hvordan de skal få til at man kan ta å fortsette med karakteren sin fra det første spillet og gjennom hele serien. Også 4 player online co-op. Første gang det gjøres i et rollespill tror jeg. Men tror heller TH er mer et action hack n slash spill med rollespillelementer enn et rollespill. Jeg vet virkelig ikke. Kanskje Karakteren lagres som en egen "fil" på Hard-disk/minnekort og når man da putter i spill nr 2 eller 3 så lastes karakteren opp? Ja, jeg liker at det er litt action-definert og samtidig er det RPG. At det er mye dreping osv, men samtidig et touch av RPG. Ja, online virker kult. Hvordan blir det? Slik som Halo, at man kan spille Versus, Campaign osv kanskje? :S Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Og hva er deres oppfatning av spillet? Jeg synes det ser utrolig kjedelig ut... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Yes, garantert hvis det er online co-op har egentlig aldri likt slike spill, men ble bitt av bassilen når jeg spilte Mass Effect Endret 11. desember 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Lurer på hvordan de skal få til at man kan ta å fortsette med karakteren sin fra det første spillet og gjennom hele serien. Også 4 player online co-op. Første gang det gjøres i et rollespill tror jeg. Men tror heller TH er mer et action hack n slash spill med rollespillelementer enn et rollespill. Det er jo bare å rote i savefilen fra det første spillet. Dermed må man jo bruke samme lagringsenhet, eller flytte over filen da. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ser ut som det er et Hack n slash spill ja. Tenk Diablo Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Det ser absolutt lovende ut! For håpe det holder mål! Trenger aboslutt flere spill av denne sorten til 360n! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Det ser absolutt lovende ut! For håpe det holder mål! Trenger aboslutt flere spill av denne sorten til 360n! Ja, gode spill er en sjeldenhet for tiden. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hehe. Vet ikke om jeg kjøper spillet med en gang, men hvis det viser seg å få god kritikk så blir det nok et greit sommerspill, siden den tida er det som regel ikke noen store blockbustere ute og det er skolefri. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Har lest litt idag og sett noen "Footages" om Too Human.Dette spillet ser så sinnsykt fett ut at jeg holder på å dø. En action-fyllt RPG hvor man kan customize sin egen karakter og sammenligne med vennene sine. Man får forskjellige rustninger osv ved å utføre ting i spillet. Man må ikke gjøre såkalte "Missions", men man kan også gå rundt og oppleve de store områdene. Og enda mer herlig enn at det kommer i Februar, er at det kommer 2 til. Altså en Triologi. http://www.youtube.com/watch?v=lEMeiYScKdU Andre enn jeg som GARANTERT skal ha dette spillet? Og hva er deres oppfatning av spillet? :love: :love: :love: Liker ikke sånne trådtitler. Hvordan i huleste kan noen vite om det er et mesterverk allerede nå? Men den filmen var veldig god. Det ser ut som silicon har forbedra frame raten ganske drastisk, noe som er en bra ting. Virker også kult med online co-op, og at de går for en slags ringenes herre feel er en god ting. At spillet har en del RPG elementer er også kult, selv om dette ofte blir sagt om lignende spill, som ikke leverer på dette området. Håper det blir mer omfattende RPG enn God of War, for å si det sånn. Interessant kontrollsystem også. Tror det kan funke.. Endret 11. desember 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Har lest litt idag og sett noen "Footages" om Too Human.Dette spillet ser så sinnsykt fett ut at jeg holder på å dø. En action-fyllt RPG hvor man kan customize sin egen karakter og sammenligne med vennene sine. Man får forskjellige rustninger osv ved å utføre ting i spillet. Man må ikke gjøre såkalte "Missions", men man kan også gå rundt og oppleve de store områdene. Og enda mer herlig enn at det kommer i Februar, er at det kommer 2 til. Altså en Triologi. http://www.youtube.com/watch?v=lEMeiYScKdU Andre enn jeg som GARANTERT skal ha dette spillet? Og hva er deres oppfatning av spillet? :love: :love: :love: Liker ikke sånne trådtitler. Hvordan i huleste kan noen vite om det er et mesterverk allerede nå? Men den filmen var veldig god. Det ser ut som silicon har forbedra frame raten ganske drastisk, noe som er en bra ting. Virker også kult med online co-op, og at de går for en slags ringenes herre feel er en god ting. At spillet har en del RPG elementer er også kult, selv om dette ofte blir sagt om lignende spill, som ikke leverer på dette området. Håper det blir mer omfattende RPG enn God of War, for å si det sånn. Interessant kontrollsystem også. Tror det kan funke.. Det står med spørsmåls-tegn, noe som betyr at det er et spørsmål Ja det ser skikkelig kult ut.. Jeg skjønte ikke helt kontroll greia. Så på TV samtidig og akkurat den delen missa jeg.. Noe med analogene right? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ambisjoner har de i alle fall, det skal være vist og sikkert. Jeg ser ikke helt hvordan de skal klare å gjennomføre det karaktersystemet om å før karakterer fra 1 spill over til 2 og 3. Tenk at du har en level 50 char fra spill 1 og skal begynne på spill 2. Enten må begynnelsen være tilpasset en level 50 char eller så blir det for lett. Da får man likevell det problemet at de som starter på nummer 2 egentlig må spille nummer 1 så de har mulighet for å overleve. Om de derimot lager spill 2 lett i starter og bygger det opp til du kommer til level 50, så blir det spillet kjedelig for de som har en level 50 char og dermed får et alt for lett spill. Jeg tror ikke det blir å fungere det systemet. I God of War 2 starter du nesten som Gud og blir etter vært strippet for kreftene. Det er et kjempesystem synes jeg, du begynner nesten på scratch men får følelsen at det er naturlig at du begynner der. Er absolutt potensialer i spillet og jeg ser litt frem til det. Får håpe det lever opp til forventingene. Å sette Lord of the Rings som "standarden" er ufattelig høye ambisjoner av dem i alle fall. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 hmm er det her xbox 360 exclusive eller? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 hmm er det her xbox 360 exclusive eller? Aye Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 har du spilt Mass Effect? hvis ikke så justeres vansklighets graden seg selv etter lvl. så det er ikke et problem Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Dette kan bli bra, men det blir spennende å se hvordan sluttproduktet blir med tanke på at spillet har vært fram og tilbake i utvikling i over 10 år nå. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ser videoen er fra april i år, så har sikkert skjedd mye siden da mtp framerate o.l. Hadde egentlig lagt denne tittelen på hylla, men den videoen der tente en ny gnist i meg:-) Ser hvertfall i utgangspunktet ut til å innholde de fleste elementene jeg liker i spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå