steinrr Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Legger ut et nytt bilde i serien fra søndagens tur, da det var frost på bakken og "twilight zone"-lys ute. Canon EOS 20D, EF 17-40, 28mm, f/8, ISO 400 http://www.risa-home.com/pub_pics/lys-2.jpg Endret 11. desember 2007 av steinrr Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Såg ut som om stupebrettet var litt gammelt, du skulle kanskje fått litt meir kontraster og detaljer i bildet, da hadde det sikkert sitt enda litt eldre ut. Men syntest at bildet ditt var ganske stilig! Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Dette ble litt ensidig, så jeg likte det andre bildet ditt bedre.. Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Var litt vanskelig å se bilde fordi jeg måtte rulle og og ned for å kunne se hele. Men jeg syns dette var veldig bra! Så gammelt og øde ut. Når det var i sort/hvitt så så det enda mer gammelt ut! Men blir kanskje ør lite granne for daft..? Kanskje om det hadde vært mer kontrast slik som det sies her at det hadde gjort det bedre? Men eller kjempe bra!! Endret 11. desember 2007 av arcoiris Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Ja, det så litt daft ut når jeg ser på den bærbare. Har en veldig god skjerm på den stasjonære, og der så det absolutt ikke daft ut. Men har oppdatert bildet nå og gitt det litt mer kontrast++. Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Ja, nå så det litt bedre ut. Jeg tror jeg har veldig god skjærm jeg også... Den er stor og fine farger på. Stasjonær så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå