melz Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Hei. Jeg skal bygge sammen en mediacenter pc til stuen, og jeg ser etter et amd socket am2 mATX hovedkort. Sliter litt med å finne et hovedkort som har følgende kriterier integrert på kortet: - wlan - integrert skjermkort - hdmi-utgang (der med i/o-portene, ikke sånn man skrur fast i pci-porter) EDIT: Noen som har et å anbefale?:-) Takker for svar. Hilsen Gerhard Endret 11. desember 2007 av melz Lenke til kommentar
Caze Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Fant ingen hovedkort med de eksakte kriteriene dine i prisguiden, men lek litt med søkekriteriene så finner du sikkert noe du kan bruke: https://prisguiden.no/vis_kategori....mp;submit=S%F8k Lenke til kommentar
Zcum Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 HDMI og Wlan kan du få funnet, men da og få med integrert skjermkor er meget vanskelig, siden det brukes mest på eldre typer hovedkort mener jeg og huske. Men lykke til:) Lenke til kommentar
melz Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Takker for svar. Var ikke lett å finne dette nei Jeg får bare lete videre. Takk for hjelpen! Mvh Gerhard Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hei.Jeg skal bygge sammen en mediacenter pc til stuen, og jeg ser etter et amd socket am2 mATX hovedkort. Sliter litt med å finne et hovedkort som har følgende kriterier integrert på kortet: - wlan - integrert skjermkort - hdmi-utgang (der med i/o-portene, ikke sånn man skrur fast i pci-porter) EDIT: Noen som har et å anbefale?:-) Takker for svar. Hilsen Gerhard Fant ingen jeg heller. Men wlan kan du vell skaffe ved siden av? Om du ikke ønsker en PCI / PCI-Express løsning, kan du skaffe eksternt wlan kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå