Hestehodet Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Hei, Noen som vet om noen butikker eller nettbutikker man kan få tak i klassiske mafia dresser som du ser i filmer om 20 og 30 talls mafia. Så at de hadde noen veldig fine slike dresser i et slikt filmstjerne program på NRK Noen som kan hjelpe med dette? Fra Hestehodet Lenke til kommentar
Footy Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 slenger meg på her, det hadde vært konge da... Lenke til kommentar
daruu Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Man får vel alt på bestilling hos skreddere feks? Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Dra til en skredder, så ordner han resten vil jeg tro. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Enig. Ble fan av vester når jeg så Last Man Standing for et par år siden. Det har vært veldig mye på moten det siste året. http://www.imdb.com/gallery/ss/0116830/Ss/...html?hint=group Man ser det ikke så bra, men Willis ser beintøff ut. Filmen er lagt til prohibition-tiden på 1920-tallet, og det handler om mafiaen, så er fullt av inspirasjon å hente her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå