Gå til innhold

Ny HDD + Skifte

117

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en Dell XPS M170 som har ruslet å gått i 2 år nå, og den er blitt 'tregere' enn normalt.

Har prøvd å formatere, men hjelper ikke.

Lurer på om det er HDD'n som begynner å bli sliten, og tenkte jeg skulle kjøpe en ny større en i julegave til meg selv.

Problemet er bare at jeg kun null om hardware, så hvilken disk passer, og fins det en fin guide for hvordan man bytter?

Linker til både HDD og guide tas imot med glede!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

klilleng har jo truffet mitt i blinken!

Ja, 2.5" ATA disk du ma kjope!

Ser ut som du er heldig, siden din pc har en lett tilgjengelig hd-slott. Det er nok lett a bytte denne harddisken

I motsettning til min Packard Bell igo 6000 .... grrrrrr

her var hardisken INNI maskinen, matte skue ut alle skruer, lofte opp tastaturet og bytte.

Gikk en gang .... satt in en ny Samsung 60 GB disk som levde i 2.5 ar. Na har den tatt kvelden.

SKulle ta en titt ... det er sa trangt at jeg na har rivet ut muse-flat-kabel og jeg far den ikke pa mer :(

Men SAMSUNG ... det var en bra disk, den! 1. Orginal Hitachi/IBM hold bare et snau aar ....

laptopen gikk 24/7 med filesharing .... det tar knekken pa de fleste harddisker .....

Ellers har jeg en 160 GB og 400 GB 3.5" HD ..... begge SAMSUNG som lever et NORMALT liv uten P2P.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...