Gå til innhold

Koolance vannkjøling

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg har nå bestilt meg et Koolance kabinett fra Microplex. For de som ikke vet hva det er så er det et kabinett med et ferdig bygget vannkjølins system. Regner med at jeg har en test av dette klsrt til lansering på Overklokking.no om et par uker.

Er det noen av dere som har dette? Isåfall er jeg interesert i å høre deres erfaring med dette

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-01-06 22:49, Prog_Kick skrev:

hei..det jeg lurer på er: Hva gjør dere med utstyret etter dere har testet dette? Sender dere det tilbake eller beholder dere det selv? Hvis dere gjør det sistnevnte..er dere interisert i å selge meg det koolance systemet billig når dere er ferdige med å teste det?

Send meg en mail på [email protected] med svar takk :smile:

En del blir sendt tilbake og noe kjøper vi selv. Når det gjelder kjølere etc så gir vi noen bort i konkuranser etc.

Dette Koolance systemet er det jeg selv som kjøper. Så det skal nok ikke selges med det første nei :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

erl skrev (2002-01-06 23:38):

Hadde det ikke vært bedre med den nye versjonen?,

Dessuten sparer man 300 kr på å kjøpe Koolance hos
innen slutten av januar!

Microplex regnet med å ha det nye toweret uti februar en gang, men jeg tror ikke de har gjort noe med selve vannkjølings-systemet. De har bare fått tilpasset et annet tower. Så det burde ikke være noe i veien for å teste den nåverende varienten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...