Gå til innhold

PC Høytalere (Av typen 2 satelitt+sub - ikke surround) Trenger anbefalinger!

Anbefalte innlegg

Skal handle PC høytalere og vet ikke hvilke jeg skal handle meg. Det jeg vet er at jeg ikke skal ha Surround (allså 5 satelitt høytalere osv) Jeg vil ha veldig god og gjerne høy lyd med max 2 høytalere og gjerne en sub.

Er disse et bra valg f.eks??

Eller disse

EDIT: Beklager om denne er feilpostet. Om den er det,er det gjerne mulighet for og få den flyttet til rette del av forumet?

Endret av Shoxx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du vil ha veldig god og høy lyd anbefaler jeg deg å få lyttet til Klipsch iFi. Det står et sett foran meg akkurat nå, og hu hei hvor det spiller!

Det er naturlig nok ikke high-end, og det har i likhet med alle andre pc-systemer en viss grense for hvor høyt man kan spille før det låter anstrengt. Men her velter det ut spilleglede med en timing og dynamikk du ikke får på pc-høyttalere i 1000 kroners-klassen. Fjernkontrolldocken er tung, og sklir ikke rundt på bordet bare man ser på den (som så mange andre jeg har vært borti), og iPod-docken er en kjekk funksjon.

De ser kanskje ikke ut som noe Bonytt ville plassert i et av miljøbildene sine, men... Jeg trenger kanskje ikke å si at jeg er godt fornøyd med mine? ;)

klipsch-ifi.jpg

Koster ca. 3.500,- kroner og forhandles av Audiocompaniet. Test her :)

Endret av epifant
Lenke til kommentar
Eller disse

Har z-2300 selv og kan vel kort oppsummere de slik: vil du ha veldig høy lyd med store mengder bass, kjøp dem. Vil du ha "HiFi" lyd, kjøp noe annet. Dro med meg to z-2300 sett på fest en gang og det spilte grusomt høyt selv i en veldig stor stue.

Vil uansett sterkt anbefale z-2300 settet.

Da ble det Z2300 :) Fikk høre Z2200 hos en bekjent,og sku tro han hadde noen digre gulv høytalere jo. Ble skikkelig imponert!!!

Nå skal det sies at jeg overhodet ikke er noen HIFI person. Er det masse og dyp bass + bra og høy lyd,som ikke spraker så er jeg fornøyd!

Jeg hører ikke forskjell om en mp3 fil er 128bitrate eller 192 f.eks..

Lenke til kommentar
Eller disse

Har z-2300 selv og kan vel kort oppsummere de slik: vil du ha veldig høy lyd med store mengder bass, kjøp dem. Vil du ha "HiFi" lyd, kjøp noe annet. Dro med meg to z-2300 sett på fest en gang og det spilte grusomt høyt selv i en veldig stor stue.

Da ble det Z2300 :) Fikk høre Z2200 hos en bekjent,og sku tro han hadde noen digre gulv høytalere jo. Ble skikkelig imponert!!!

Nå skal det sies at jeg overhodet ikke er noen HIFI person. Er det masse og dyp bass + bra og høy lyd,som ikke spraker så er jeg fornøyd!

Vil bare opplyse om at Z-2200 låter betydelig bedre enn den nye modellen; Z-2300. Dette er grunnet at elementene i er blitt redusert med 0.5" i størrelse på Z-2300. Dette høres kanskje ikke ut som mye, men det har faktisk en ganske stor effekt på det nedre mellomtone-spekteret (som er fraværende på Z-2300).

Uansett hvis du generelt driter i lydkvalitet og foretrekker høy, slapp og rumlende bass så vil du bli fornøyd med Z-2300. Men du kan få mye bedre til samme pris, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Eller disse

Vil bare opplyse om at Z-2200 låter betydelig bedre enn den nye modellen; Z-2300. Dette er grunnet at elementene i er blitt redusert med 0.5" i størrelse på Z-2300. Dette høres kanskje ikke ut som mye, men det har faktisk en ganske stor effekt på det nedre mellomtone-spekteret (som er fraværende på Z-2300).

Uansett hvis du generelt driter i lydkvalitet og foretrekker høy, slapp og rumlende bass så vil du bli fornøyd med Z-2300. Men du kan få mye bedre til samme pris, bare så det er sagt.

Er mange som er uenige med deg i det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...