Ksungam Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hei, fristen for min skole går ut i dag. Men slik jeg forsto gjelder det bare om du skal ha rabattene? Jeg får ingen rabatter uansett, får jeg lengre tid på meg da? Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Det nytter ikke og poste et nytt innlegg etter 34 minutter. Vi svarer dersom vi vet svaret. Du burde vist såpass, du har trossalt vært her i 3 - 4 år! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Vil tro det går an ja, hvis ikke er vi to uten russeklær. og det er regler for minimum 24 timer før bump. Du må holde fristene som er oppgitt nedenfor for å få Russekort og Russelappen med i Grunnpakken. Lager du produktene etter fristen må du betale ordinære priser. Endret 11. desember 2007 av Heatsink Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Ok, takk for svaret. Vet den bumpen var litt på kanten, men det fikset meg i hvertfall et svar på spørsmålet mitt ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå