DHM Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Kjeder meg litt, så har en "utfordring" til folket. "DRQLT" Lenke til kommentar
............... Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hvis det ikke står for det er kult så tror jeg det er noe du har funnet på i det lille hodet ditt? ^^ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det står for: "Det er kult" Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Er det noe man ikke vet hva betyr; søk etter det på Wikipedia. Sjansen er stor for at den er der, og du kan fortsette å late som du visste hva det betydde hele tiden uten å måtte dumme deg ut Endret 18. desember 2007 av IQ Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Lo godt når jeg så alle som ikke forstod FTW... og alle de logiske smileyene OMFG! Enig med han(gidd ikke bla tilbake for å sjekke nicket) som sa cola FTW... Elsker Coca Cola <3 <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Bare å slå opp på urbandictionary.com så finner man det meste der Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Kan ikke komme på en ting jeg har lurt på som jeg ikke har funnet på urbandictionary Endret 19. desember 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Hva med QTF? Quote The Fuck? Og FTW betyr forøvrig Fuck The What? ^^, Endret 19. desember 2007 av Xecuter88 Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hva i all verden betyr "illebefinnende"? Ser overskifter, "mann fikk illebefinnende". WTF? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 illebefinnende ~befinnende -t, -r, -ne plutselig anfall av ubehag el. sykdom føreren av ulykkesbilen kan ha fått et i- Lenke til kommentar
andiss Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 pA engelsk, Hva betyr DTF ? noen som vet ? liksom hva de egentlig betyr ? DTF = ? Lenke til kommentar
End-re Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 pA engelsk, Hva betyr DTF ? noen som vet ? liksom hva de egentlig betyr ? DTF = ? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor DTF Danish Tree Federation DTF Dans Ton Fion (French gaming clan) DTF Dansk Taekwondo Forbund (Danish Taekwondo Association) DTF Dansk Tennis Forbund DTF Data Translation Facility DTF Data Transmission Feature DTF Database Transfer Form DTF Dead Tree Format (paper files) DTF Dedicated Toll Free DTF Define The File DTF Dental Treatment Facility DTF Development Test Facility DTF Development Test Flight DTF DHAPP (Department of Defense HIV/AIDS) Prevention Program Travel Form DTF Diabetes Trust Foundation (formerly Diabetes Trust Fund) DTF Dial Tone First payphone DTF Diesel Technology Forum DTF Digital Tape Format DTF Digital Terrain File DTF Digital Test Data Format DTF Digital Training Facility DTF Digital Transmission Facility DTF Digital Trunk Frame DTF Discrete Trial Format DTF Distance-To-Fault (cabling) DTF Distributed Terascale Facility (National Science Foundation distributed supercomputing grid) DTF Distribution Time/Frequency DTF Document Transmission Facility DTF Downtime Failure DTF Drop-Tube Furnace DTF Drug Task Force Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hva betyr stfu? shut the fuck up! Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hva med QTF? Quote The Fuck? Og FTW betyr forøvrig Fuck The What? ^^, Quoted for truth Man signaliserer at man er enig med den personen som man har quoted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå