Underpants Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 "Originated from the game show Hollywood Squares where the result of the player's response is expected to win the game." kanskje det har noe med ordet å gjøre.. ? Så hvis man trodde spiller 1 skulle vinne så.. Player 1 for the win? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) ^^ Dette er det samme som å heve øyenbrynene ett par ganger på rad, nesten som i denne: Tusen takk for svar . Spør du om dette for at tråden skal overleve, eller vet du virkelig ikke? Jeg vet virkelig ikke det. EDIT: Nå vet jeg jo selfølgelig det . EDIT2: Hva betyr egentlig ^_^? Endret 13. desember 2007 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) ^^ Dette er det samme som å heve øyenbrynene ett par ganger på rad, nesten som i denne: Tusen takk for svar . Spør du om dette for at tråden skal overleve, eller vet du virkelig ikke? Jeg vet virkelig ikke det. EDIT: Nå vet jeg jo selfølgelig det . EDIT2: Hva betyr egentlig ^_^? Haha,j*vlig morsomt. Spar meg! 'Håper du tullet o_O! Endret 13. desember 2007 av Centuss Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 ^^ Trenger ikke bare være å heve øyenbrynene. Kan jo også gå på de japanske tegneseriefigurene. Når de er veldig glade går øynene som opp ned u'er. Og ser ut som ---->^^ Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 En som viser fingern med begge hender? Lenke til kommentar
DHM Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Denne er kanskje ikke så vanskelig: \../_ (o.O) _\../ Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 En ting jeg ikke har skjøn med ftw (for the win). Hva i f betyr egentlig "for the win"?. Settningen har jo ingen mening. Vet ikke hva det betyr bokstavelig, men jeg elsker appelsinjus. Appelsinjus FTW!!1 Jeg tolker det som at appelsinjuice da ville vært din kandidat i et eventuelt valg, og at du selvfølgelig da ville at denne skulle gå av med seiren, fordi du synes den er best. Aner ikke hvorfor, men det er det jeg tenker om ftw. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Denne er kanskje ikke så vanskelig: \../_ (o.O) _\../ wn som gjør "devil-tegnet" med fingrene? også ser han forundra ut Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 ^^ Dette er det samme som å heve øyenbrynene ett par ganger på rad, nesten som i denne: Tusen takk for svar . Spør du om dette for at tråden skal overleve, eller vet du virkelig ikke? Jeg vet virkelig ikke det. EDIT: Nå vet jeg jo selfølgelig det . EDIT2: Hva betyr egentlig ^_^? Haha,j*vlig morsomt. Spar meg! 'Håper du tullet o_O! Jeg tuller ikke. Ingen som vet hva ^_^ betyr? BTW: Hva betyr o_O ? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Denne tråden er allereie på kanten, hald dykk på emnet så kanskje den får leve. Retningslinjene er like mykje gjeldande i OT-baren som resten av forumet. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 ^^ Dette er det samme som å heve øyenbrynene ett par ganger på rad, nesten som i denne: Tusen takk for svar . Spør du om dette for at tråden skal overleve, eller vet du virkelig ikke? Jeg vet virkelig ikke det. EDIT: Nå vet jeg jo selfølgelig det . EDIT2: Hva betyr egentlig ^_^? Haha,j*vlig morsomt. Spar meg! 'Håper du tullet o_O! Jeg tuller ikke. Ingen som vet hva ^_^ betyr? BTW: Hva betyr o_O ? Det BETYR ikke noe, det er et fjes. ^_^ = ^^ med en munn ( _ ) o_O = en forundret person o=lite øye _=munn O=stort øye. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Tusen takk DHM . Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 ^^ Dette er det samme som å heve øyenbrynene ett par ganger på rad, nesten som i denne: Tusen takk for svar . Spør du om dette for at tråden skal overleve, eller vet du virkelig ikke? Jeg vet virkelig ikke det. EDIT: Nå vet jeg jo selfølgelig det . EDIT2: Hva betyr egentlig ^_^? Haha,j*vlig morsomt. Spar meg! 'Håper du tullet o_O! Jeg tuller ikke. Ingen som vet hva ^_^ betyr? BTW: Hva betyr o_O ? Det BETYR ikke noe, det er et fjes. ^_^ = ^^ med en munn ( _ ) o_O = en forundret person o=lite øye _=munn O=stort øye. ^^ er ikke hevede øyenbryn, men glade øyne, som sett i anime: Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hva betyr o_O ? o_O = en forundret person o=lite øye _=munn O=stort øye. Poenget er vel ikke at det ene øyet faktisk er større enn det andre, snarere at den forundrede personen anskues litt skrått, og størrelsesforskjellen prøver å kommunisere dybde. Lenke til kommentar
skraml Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Grunnen til at ^^ er så populær, er nok bare at den er så rask å skrive. (^^,) Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan f.eks. "Orange juice for the win" blir korrekt i noen som helst sammenheng. FTW er bare tåpelig. Det kan jo ikke brukes til noe meningsfult. At det er best. hvis jeg sier Coke ftw, så mener jeg at coke er best, konge. Enten så er jeg veldig nerd som skjønner alt det som blir spurt om her, eller så er det få nerder i denne tråden d(o_O)b Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 D3nn3 7råde/\/ 3r f0r n00b5... Alle skjønner jo disse tingene... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hva betyr didaktisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå