Underpants Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Når dere leser WTF, leser dere what-the-fuck, eller leser dere W-T-F eller sier dere bare v-t-f? Personlig sier jeg what the fuck Jeg sier "double-u ti eff" med spørsmålstegn etter jeg sånn som Australia sier her. Se den, den er kul. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 ^^ Dette er det samme som å heve øyenbrynene ett par ganger på rad, nesten som i denne: Lenke til kommentar
............... Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 WTFBBQ :to make fun of, or to not know, what somebody is talking about: :to be shocked by what someone has said: (Fenix) i cut out my left testical to be like hitler (Blade) WTFBBQ !!! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) ^^ Dette er det samme som å heve øyenbrynene ett par ganger på rad, nesten som i denne: Tusen takk for svar . Endret 12. desember 2007 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Skal ikke ^^ forestille en japse som ler/smiler? Edit: Øynene, altså. Endret 12. desember 2007 av Koffert Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg trodde ^^ var liksom "humre, humre". Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 roflmaohaxxorbbq = rolling on floor laughing my ass of haxxing barberque Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg trodde ^^ var liksom "humre, humre". Det er vel gjerne i slike sammenhenger det brukes. Men selve tegnene ^^ mener jeg å ha lest skal forestille en person av asiatisk opprinnelse som morer seg. Ergo, "gøy". Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 ^^ Dette er det samme som å heve øyenbrynene ett par ganger på rad, nesten som i denne: Tusen takk for svar . Spør du om dette for at tråden skal overleve, eller vet du virkelig ikke? Lenke til kommentar
............... Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 ^^ Face, pretty much derived from the koreans, that signifies happiness or signifies that you just owned somebody. I just nuked all 30 of your cannons ^^ Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) ^^ = Edit: Alle må da greie og se hva det betyr.. Endret 12. desember 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Hva betyr /b/ ? Det er en kategori på 4chan - Hva betyr: ftw asap Noen som vet? Endret 12. desember 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hva betyr /b/ ? Det er en kategori på 4chan - Hva betyr: ftw asap Noen som vet? ftw = for the win asap = *JERNTEPPE* Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 as soon as possible Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Det var det, ja. Eks. "Gief asap!1" Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) En ting jeg ikke har skjøn med ftw (for the win). Hva i f betyr egentlig "for the win"?. Settningen har jo ingen mening. Hvilken mening gir f.eks. "OT-Baren ftw!"? Endret 12. desember 2007 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 En ting jeg ikke har skjøn med ftw (for the win). Hva i f betyr egentlig "for the win"?. Settningen har jo ingen mening. Vet ikke hva det betyr bokstavelig, men jeg elsker appelsinjus. Appelsinjus FTW!!1 Lenke til kommentar
............... Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 "Originated from the game show Hollywood Squares where the result of the player's response is expected to win the game." kanskje det har noe med ordet å gjøre.. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan f.eks. "Orange juice for the win" blir korrekt i noen som helst sammenheng. FTW er bare tåpelig. Det kan jo ikke brukes til noe meningsfult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå