Rescue me Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 I denne tråden så kan vi spørre om hva ulike forkortelser og tegn betyr, som f eks hva "lol" står for eller hva "-_-" betyr . Jeg starter med å spørre hva dette tegnet betyr >.< ? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 >.< er vel den smileyen som betyr ekkelt tror jeg, ekke sikker? hva betyr "asl"? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Hvis dere lurer på forkortelser og andre uttrykk, kan dere søke her: http://www.urbandictionary.com/ Endret 11. desember 2007 av BeFs Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Hvis dere lurer på forkortelser og andre utrykk, kan dere søke her: http://www.urbandictionary.com/ Hvorfor må du komme å ødelegge hele tråden min ? Endret 11. desember 2007 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
Erren Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hva betyr "_-__", om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hvis dere lurer på forkortelser og andre utrykk, kan dere søke her: http://www.urbandictionary.com/ Hvorfor må du komme å ødelegge hele tråden min ? Second that! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Unnskyld, prøvde jo bare å hjelpe Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 >.< er vel den smileyen som betyr ekkelt tror jeg, ekke sikker? hva betyr "asl"? Asl = Hvor gammel er du, tror jeg. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 >.< er vel den smileyen som betyr ekkelt tror jeg, ekke sikker? hva betyr "asl"? Asl = Hvor gammel er du, tror jeg. Age Sex Location, vanlig på jippii, husker jeg fra barndommen. Spurte noen "asl" svarte man gjerne "18 gutt Oslo, hr du cam??". Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Hva betyr ****? Jeg vil tippe noe i duren; stjerne, stjerne, stjerne og.... Hmm.. går nok for en fjerde stjerne også. Det er vel bare vanlig sensur. Men er ofte til hjelp når du ikke mener et bestemt kjønn i skrivende mening. "H*n har ikke peiling på noe" EDIT: en pinlig tabbe av et ord som ikke skulle vært der... Move along people Endret 11. desember 2007 av Stinkey Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Men da har vi jo fått løst den saken. Tråden stenges! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
............... Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 helt feil, betyr pr0n. Ikke noe annet, aldri!! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Hva betyr ****? Det kan være noe som er sensurert. Ofte blir linker eler andre upassende ord fjernet på dette forumet og da brukes ofte *. Eksempel: Det kan også brukes som ukjent dvs at det kan være hvilket som helst ord/bokstav, sånn som er tilfelle i denne tråden. Eksempel: "H*n" kan bety både han og hun. Det er også slik i mange mattestykker hvor det er bokstaver som da er ukjent og kan være hvilken som helst tall. Eksempel: Eks: 2x + 2 = 8 - x Løsning: x = 2 Endret 11. desember 2007 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hva betyr ****? Det kan være noe som er sensurert eller sånn som i denne tråden betyr det ukjent. Det er slik i f eks mange mattestykker hvor det er bokstaver som da er ukjent og kan være hvilken som helst tall. Eks: 2x + 2 = 8 - x Løsning: x = 2 Eksempler har en tendens til å vise det du skal bevise i aksjon... Er jeg vant til i alle fall. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Hva betyr ****? Det kan være noe som er sensurert eller sånn som i denne tråden betyr det ukjent. Det er slik i f eks mange mattestykker hvor det er bokstaver som da er ukjent og kan være hvilken som helst tall. Eks: 2x + 2 = 8 - x Løsning: x = 2 Eksempler har en tendens til å vise det du skal bevise i aksjon... Er jeg vant til i alle fall. Skal legge til et ekstra eksempel . EDIT: Da var det fikset. Ingen som vet hva >.< betyr? Endret 11. desember 2007 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hva betyr ****? Det er passordet mitt! Det er også slik i mange mattestykker hvor det er bokstaver som da er ukjent og kan være hvilken som helst tall. Eksempel: Eks: 2x + 2 = 8 - x Løsning: x = 2 Bwahaha, 1. * er ikke lik x. 2. fire og to blir seks, ikke åtte. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Skal legge til et ekstra eksempel . EDIT: Da var det fikset. Ingen som vet hva >.< betyr? Du.... kopierte.... mitt..... eksempel.... ? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 EDIT: Da var det fikset. Ingen som vet hva >.Du ser jo det. Er to øyne... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Det er også slik i mange mattestykker hvor det er bokstaver som da er ukjent og kan være hvilken som helst tall. Eksempel: Eks: 2x + 2 = 8 - x Løsning: x = 2 Bwahaha, 1. * er ikke lik x. 2. fire og to blir seks, ikke åtte. Prøv å sette prøve på ligningen så får du se hva som er riktig . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå