sandalH Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Nå har jeg endelig fått beskjed om at Nokia E51 som jeg vil ha før jul(!!!!) er kommet til nettbutikken. Tenkte jeg ville ha den med hvit ramme, men bare sort er kommet inn. Hva ville dere gjort? Hva synes dere om de 2 forskjellige fargevalga? Her er link: http://www.nokia.no/phones/e51/ Lenke til kommentar
hendelsesløysa Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Nå har jeg endelig fått beskjed om at Nokia E51 som jeg vil ha før jul(!!!!) er kommet til nettbutikken. Tenkte jeg ville ha den med hvit ramme, men bare sort er kommet inn. Hva ville dere gjort? Hva synes dere om de 2 forskjellige fargevalga? Her er link: http://www.nokia.no/phones/e51/ Jeg har valgt sort. Stilren og grei. Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Nå har jeg bestilt den sorte. 2619 inkludert porto/frakt uten abbonoment. Tror jeg har gjort et helt greit kjøp. Gleder meg til å få den. Er du forresten fornøyd? Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 trur du har gjort et bra kjøp jeg 2600 er ikke mye for en telefon med wlan da.. sikler på den telefonen jeg å men skal nok vente til med å kjøpe den.. håper den detter til under 2000 på noen månder men tviler på at det skjer de første måndene da.. Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 trur du har gjort et bra kjøp jeg 2600 er ikke mye for en telefon med wlan da.. sikler på den telefonen jeg å men skal nok vente til med å kjøpe den.. håper den detter til under 2000 på noen månder men tviler på at det skjer de første måndene da.. håper det! amobil anbefaler den, så jeg har forhåpninger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå