Gnomas o.O Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 som topicen sier så lurer jeg da på om man må kjøpe ekstra ledninger når man kjøper en pc i deler og bygger selv? hadde vert litt kjipt og kjøpt en pc og måtte vente en uke eller to for og få den bygga pga mangel av ledninger... Lenke til kommentar
orjant Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 som topicen sier så lurer jeg da på om man må kjøpe ekstra ledninger når man kjøper en pc i deler og bygger selv? hadde vert litt kjipt og kjøpt en pc og måtte vente en uke eller to for og få den bygga pga mangel av ledninger... Får som regel med det man trenger av kabler med delene. Som feks mitt HK kom med 6 Sata kabler osv. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Alle kabler følger med ja! Lenke til kommentar
Gnomas o.O Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Takkar og bukkar Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 De fleste delene følger med ja, men dersom du for eksempel kjøper ett demo hovedkort fra for eksempel Komplett så er det ikke sikkert alt følger med, sist jeg kjøpte og byggde pc var jeg heldig, da kjøpte jeg ett Asus M32NSLI HK fra Komplett til halv pris, men heldigvis var alt med. Andre ting du bør sjekke er at PSU'en har strømkontakter til S-ATA disker, hvis du skal ha det, regner med at det ikke er så mange som bygger pc med P-Ata disker i dag, ellers så er det vel ikke så mange psu'er i dag som ikke har S-Ata tilkoblinger heller, men det er i grunn sånne detaljer du bør finne ut av når du bestiller deler. Jeg har bygget mange PC-er og det har vært noen ganger jeg har manglet diverse småting. Lenke til kommentar
Gnomas o.O Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 nææ kjøper ikke demo varer er redd for og få problemer osv. psu er den som følger med antec p190 så regner med at den har det. Hvilke småting manglet du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå