eLevate Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg har lasta ned Borland Delphi 7 Trial. Det at det er en trial, vil det si at det er mindre ting du kan gjøre, eller funker det bare en bestemt periode? Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Litt dårlig informasjon om det frå Borland si side, men såvidt eg huskar kan du ikkje kompilere .exe-filer som køyrer på andre maskiner på denne versjonen. Får du derimot tak i Personal Edition kan du gjere dette, men denne har mindre komponentar. PE ser ikkje ut til å vere tilgjengelig på heimesidene deira i augneblinken, men send dei ein mail og høyr kvar du kan få tak i det, så skal du sjå at du får svar... Lenke til kommentar
qdos Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Evaluation-versjonen min har gått ut (7 dager eller.no). Mente også at det skulle være gratis for privat bruk. Noen som vet hvordan man får tak i denne versjonen? Lenke til kommentar
glu Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Husker jeg ikke helt feil så er det Personal edition som har alle funksjonene, men som ikke kompilerer *.exe filer. Mener også at Delphi 7 personal edition er gratis, husker det fulgte med et pc blad for lenge siden. Lenke til kommentar
Schnaffen Skrevet 11. juni 2003 Del Skrevet 11. juni 2003 Har nå fikla fint med Personal edition i over 1 år. - DET GÅR FINT AN Å COMPILE *.EXE FILER - GREIT NOK IKKE ALLE KOMPONENTENE, MEN HVA HAR VI BL.A.http:// WWW.DELPHIPAGES.COM TIL ?????? - MINUSET ER AT DU IKKE KAN SELGE DET DU LAGER, MEN DU KAN MEKKE GRATIS TING!!!! :smile: :o :-? 8) :x :oops: :wink: :smile: :o :-? 8) :x :oops: :wink: :smile: :o :-? 8) :x :oops: :wink: Lenke til kommentar
Superchez Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Tror de fleste som bruker Delphi og IKKE tjener penger på programmering, bruker Delphi personal edition (PE). OG JA!! PE sitt Vcl ser litt fattig ut, men da kan man alltid laste ned Delphi-Jedi sitt VCL komponent bibliotek, med over 400 komponenter. Der vil man finne de fleste komponentene man trenger, hvis ikke kan man eventuell lage sine egne (men sjekk først om noen andre har laget lignende komponenter, unødvendig å bruke tid på å lage noe som allerede finnes). Jedi-Vcl side: http://www.delphi-jedi.org/ Happy Coding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå