Rinox Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hei! Jeg lurer på om jeg kan bruke ungdomskortet fra DnbNOR til å handle på nettet med f.eks. PayPal? Jeg klarte å sette opp en PayPal-bruker til en venn av meg som er 13, men han har kort i Nordea. Er dette vanligvis mulig med Nordeas ungdomskort? Og er det mulig for meg å lage en PayPal-bruker med ungdomskortet mitt fra DnbNOR? Bør jeg eventuelt bytte brukskonto til Nordea? Takk for svar Lenke til kommentar
Endre Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Det er vel mulig å overføre penger til Paypal-kontoen med vanlig bankoverføring, i stedet for at Paypal tar penger fra et kredittkort når man betaler noe? Kan ikke helt se at det skulle være noe annerledes med Nordea enn DnB NOR, begge er vel bare debitkort. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Men hvordan går det med DnbNOR? Jeg har jo ikke noe kortnummer eller sikkerhetsnummer som jeg kan bruke. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg skrev: "Det er vel mulig å overføre penger til Paypal-kontoen med vanlig bankoverføring, i stedet for at Paypal tar penger fra et kredittkort når man betaler noe?" Og det er det. Velg "Add Funds", så skjønner du forhåpentligvis resten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå